Beantwoord

KPN Postpaid USIM kaart in de brievenbus gekregen, ik weet van niets.

  • 8 March 2022
  • 11 reacties
  • 666 keer bekeken

Ik heb vandaag een briefje in de bus gekregen waarop staat: KPN Postpaid USIM kaart (privé). Maar ik heb niks besteld en er ontbreekt ook een simkaart. Er staat wel een pincode en pukcode op. Ik weet niet wat ik hiermee moet?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 March 2022, 20:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Edwin_4, welkom op ons forum. 

Ik kijk graag mee, want dit is vreemd. Is de brief wel aan jou geadresseerd? Of gaat het om een totaal andere naam?

 

Er staat geen naam op. Het zat niet in een envelop.

Reputatie 7
Badge +9

Ook geen handleiding met uitleg?

Ik denk eerder dat iemand een simkaart in de verkeerde brievenbus gedropt heeft.
Alhoewel ik dan wel zou kiezen als afzender om dit in een duidelijke envelop te doen, voordat het kleine chipje tussen de folders en kranten komt, of in de stofzuiger.

Alleen het briefje met de gegevens. De simkaart ontbreekt.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Edwin_4, dat is helemaal raar. Ik zou dit negeren, wij verzenden nooit een simkaart zonder enveloppe, en zonder de simkaart zelf kan ik ook niets opzoeken in onze systemen. Ik heb dus geen idee hoe dit in je brievenbus terecht is gekomen. 

Ik denk dat er wel een simkaart bij zat gezien de plakstrip, maar door iemand is verwijderd.  Zou je meer kunnen met een foto van het briefje of geef ik dan persoonlijke informatie prijs?

Reputatie 7
Badge +24

Zolang er geen NAW gegevens, bankrekening etc is het niet erg om te delen hier. Misschien kan ik daarop iets vinden. 

 

*Admin: gegevens verwijderd in verband met privacy. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb het kunnen vinden. Ik ga mijn best doen om in contact te komen met de eigenaar van dit nummer. 

Dankjewel voor de moeite die je hebt genomen om dit aan ons te laten weten. 

Dat is mooi. Kan ik het kaartje weggooien?

Reputatie 7
Badge +24

Dat is mooi. Kan ik het kaartje weggooien?

Ja, daar heb jij verder niets aan.