Beantwoord

KPN prepaid klantnummer achterhalen

  • 28 March 2024
  • 5 reacties
  • 46 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb een prepaid simkaart en wil dit nummer graag porteren naar een KPN abonnement. Voor deze portering heb ik een klantnummer nodig en deze kan ik niet vinden.

Is het mogelijk om mij mijn klantnummer te laten weten?

Tel: **************

Simkaart: **************

 

Alvast bedankt!

 

Mvg,

Noah van Kleef

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 4 April 2024, 09:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Noah van Kleef,

Als je een Prepaid aansluiting hebt, kan je je klantnummer zelf nergens terugvinden, dus goed dat je even bij ons aanklopt om 'm te achterhalen!

Via het forum kan ik je niet aan je klantnummer helpen, dus ik wil je  aanraden om hierover te bellen met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402. Mijn telefonische collega kan jou het klantnummer verstrekken als je het betreffende mobiele nummer én je volledige simkaartnummer doorgeeft 🙂

Goedemorgen @Maja van KPN ,

 

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb gebeld met 0800-0402 en nagevraagd wat mijn klantnummer is. Echter kreeg ik te horen dat mijn nummer niet in het systeem te vinden was. Hierdoor ging je collega ervan uit dat mijn nummer niet van KPN is. Ik kreeg het advies om naar 1200 te bellen om de klantenservice te bellen van provider die het dan wel zou moeten zijn.

Dat nummer is inmiddels gebeld en de provider die ik aan de lijn krijg is jawel, KPN…

De dame die ik hier aan de lijn kreeg vertelde mij vervolgens dat er aan een prepaid nummer geen klantnummer is gekoppeld.

Mijn prepaid is een kaart die ik bij de Albert Heijn heb gekocht en daardoor is het misverstand misschien ontstaan over de providers. Maar ik weet vrijwel zeker dat er een klantnummer moet bestaan…

 

Ik hoor graag je reactie tegemoet, alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Noah van Kleef

Reputatie 7
Badge +20

Er bestaat absoluut een klantnummer @Noah van Kleef, als jouw nummer bij ons in de systemen staat kunnen wij die achterhalen.

Gek genoeg kom ik jouw nummer en simkaartnummer óók niet tegen 🤔 Ik zie wel dat je nummer binnen een nummerreeks valt die bij KPN geregistreerd staat dus dat maakt het mysterie nog groter. Je geeft aan dat je de simkaart bij de Albert Heijn gekocht hebt, hoe lang geleden was dat ongeveer en heb je sindsdien je beltegoed nog opgewaardeerd? Zo ja, op welke manier heb je dat gedaan en weet je nog wanneer dat ongeveer was? 

@Maja van KPN De simkaart is gekocht tussen 2019 en 2022. Ik weet niet meer exact wanneer dit was.

 

Verder heb ik vorige week voor het laatst opgewaardeerd. Via de AH website kun je opwaarderen, het bedrag kiezen en betalen met ideal. Het bedrag kun je dan direct gebruiken.

 

Ik hoor graag of je hier iets mee kunt!

Reputatie 7
Badge +20

Dan is me nu duidelijk hoe het zit @Noah van Kleef!

Als je via de AH website kunt opwaarderen, dan zal je een Albert Heijn prepaid hebben, en is je nummer niet actief bij KPN. Je maakt dan wél gebruik van het KPN netwerk, maar bent niet daadwerkelijk klant bij KPN. Dat verklaart ook dat we je nummer niet kunnen vinden 😉

Je kunt contact opnemen met de klantenservice van Albert Heijn om te vragen hoe je je klantnummer daar kunt achterhalen, zodat je de bestelling verder door kunt zetten 😊

Reageer