Beantwoord

KPN prepaid niet ontangen

  • 13 January 2021
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik heb onlangs (op 6 januari 2021) een prepaid kaartje besteld. Op 7 januari een e-mail ontvangen dat deze verstuurd was. Tot op heden nog niets ontvangen. 

 

Enig idee wat er aan de hand is of ben ik nu mijn geld kwijt?

 

Bestelnummer: *****
Besteldatum: 06-01-2021

 

mvg

 

Gerard F.H.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 21 January 2021, 11:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Gerardfh, ik lees dat 't vrij lang duurt met het ontvangen van jouw nieuw bestelde simkaart. Het forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar, daarom hebben we voor de zekerheid het bestelnummer uit je bericht verborgen.

Ik kon gek genoeg niks vinden met alleen het bestelnummer. Heb je de simkaart inmiddels binnen, of nog niet? Zo niet, of als je vragen hebt, geeft dan gerust een seintje. Als je dan ook meteen je gegevens invult in je forumprofiel, dan help ik je verder.

Beste Alexandra,

 

Mijn simkaart is gisteren bezorgd (19-01). Twee weken gewacht voordat deze werd afgeleverd. Aan Postnl kan het niet liggen. Zondag een bestelling geplaatst bij een bedrijf in Lansmeer en gisteren ontvangen en dit pakje paste niet door de brievenbus.

Wel vreemd dat KPN enveloppen bijna twee weken moeten duren bij Postnl

 

mvg

 

Gerard F.H.

Reputatie 7
Badge +19

@Gerardfh Goedemorgen Gerard, het is inderdaad wel gek dat 't twee weken geduurd heeft. Ik ben wel blij om te horen dat je 'm ontvangen hebt. Je weet ons te vinden als we iets voor je kunnen doen.