Beantwoord

KPN prepaid tegoed niet ontvangen

  • 28 March 2023
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Lekker dan.. koop ik een prepaid kaart waar standaard € 2.50 zou opstaan. Na registratie € 7.50 er bij. Na activering van de kaart en aanmelden blijft het tegoed mooi op €0.00 tegoed staan. Probeer maar eens contact te krijgen met klantenservice… Wat een drama. Leuk hoor zo'n aanbieding voor € 4,99 maar je hebt er helaas niets aan.

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 30 March 2023, 13:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Heb je de drie stappen uitgevoerd volgens de aanwijzingen op deze pagina ?

Zie hier → Extra beltegoed opwaarderen | KPN

Nog geen MijnKPN account? Volg de 3 stappen en vraag je extra tegoed aan:

1. Maak een KPN ID aan om in te loggen in MijnKPN
2. Koppel je prepaid product in MijnKPN
3. Vraag extra tegoed aan in MijnKPN

Natuurlijk heb ik deze stappen uitgevoerd. Het bonus tegoed heb ik dan ook gekregen. Maar de €2,50 die op de kaart zou staan, die is er gewoon niet. Verder als ik kijk in “Mijn KPN” dan staat het tegoed op 0.00. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Ok, het gaat dus om het starttegoed van €2,50. Weet je zeker dat je dat tegoed niet al verbruikt hebt? Als mobiele data op je telefoon aan staat, kan het tegoed daardoor (ongemerkt) op de achtergrond gebruikt zijn.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @WepunteL, welkom op ons forum!
Kijk je bij je gewone beltegoed én je bonustegoed?

Beltegoed opvragen 

  • Sms gratis het woord SALDO naar 1266 en ontvang een gratis sms met je beltegoed(en)
  • Bel *101# voor je beltegoed of *107# voor je extra bonustegoed
  • Kijk in MijnKPN of de MijnKPN Prepaid app

Zoals Rbxx hierboven ook al noemt kan het natuurlijk ook zijn dat ze opgegaan zijn aan iets als internet, dat kan heel snel gaan met €0,10 per MB


Onze klantenservice kun je altijd bereiken op ons gratis nummer 0800-0402
Alle informatie over Prepaid en hoe je tegoed kunt inzien kun je vinden op onze website: Veelgestelde vragen over Prepaid en we hebben hier ook een kennisbankartikel over!