Beantwoord

KPN-prepaidbundel - Alles in een - basis - nieuwe bundel niet zichtbaar op webaccount

  • 19 January 2021
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

Omdat de huidige Alles in een - basisbundel “loopt” tot en met vandaag heb ik vanochtend vroeg een nieuwe maandbundel gekocht. Het aankoopproces is zonder problemen verlopen.

 

Tot op dit moment kan ik echter via mijn webaccount niet constateren dat deze bundel is aangekocht; ik zie enkel nog de huidige bundel vermeld staan.

Ik kan in de account ook nergens lezen dat ik de nieuwe bundel gekocht heb en dat deze morgen (of vandaag) actief wordt.

 

Ik maak geen gebruik van de app omdat het simkaartje in een noodknop-apparaat geplaatst is (welke door mijn ouders gebruikt wordt en dient te beschikken over een abonnement waarmee gebeld kan worden en waarmee het internet kan worden aangesproken). Het is dus voor mij en mijn ouders van groot belang dat ik er zeker van mag zijn dat morgen de nieuw aangekochte bundel actief is.

 

Ben ik te ongeduldig en zal ik in de loop van vandaag wel kunnen constateren dat de nieuwe bundel actief is of gaat er mogelijkerwijs ergens iets niet goed?

 

Ik hoop dat er iemand (bij voorkeur een KPN-medewerker) is die mij hierover vandaag inhoudelijk kan informeren.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 January 2021, 17:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Bart19051968# ,

De nieuwe bundel gaat pas in nadat de vorige bundel is afgelopen. Grote kans dat je dan wel de nieuwe bundel ziet staan. 

 

In de KPN App kun je het terugzien als je gebruik maakt van de optie Alle bundels bekijken. 

Dank voor de reactie.

 

Ik zou het vannacht om 00.00 uur moeten kunnen constateren.

 

De app is (helaas) geen optie omdat de sim-kaart in een noodknop-apparaat geplaatst is en dus niet in een smartphone.