Vraag

Mijn beltegoed gaat op, ondanks dat ik data uitgezet heb

  • 23 May 2022
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Rutger_ schreef:

Het kan inderdaad voorkomen dat een telefoon een klein data verbruikt zonder dat mobiele data aan staat op het toestel. Het toestel maakt dan op een manier verbinding en verbruik vaak kleine hoeveelheden data.  Ik kan data verbruik ook uitzetten op het netwerk, dit betekent dat je helemaal geen gebruik meer kunt maken van mobiele data en er dus ook geen verbruik meer zou moeten zijn. Je kunt dan dus enkel nog internet gebruiken op de wifi. Mocht je in de toekomst toch mobiele data weer aan willen zetten dan kan dat via ons of de klantenservice. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen met het mobiele nummer waar het om gaat en het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en aan de slag! 

Ook bij mij wordt beltegoed gebruikt ondanks uitgezette data. Kunt u ook dit voor mij regelen?

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Antonie213, ik kan het gebruik van mobiele data voor jouw Prepaid simkaart uitzetten. Ik heb daarvoor van jou nodig: je 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer. Je kunt deze allebei onder ‘Persoonlijke opmerkingen’ in je forumprofiel zetten. Geef je een seintje als je dit gedaan hebt?