Beantwoord

Mijn simkaart is beëindigd.

  • 14 October 2020
  • 2 reacties
  • 156 keer bekeken

Hallo, ik had een prepaid nummer van KPN en was 7 maanden in het buitenland. Ik kwam terug en nu kan ik zien dat het nummer niet werkt en is beëindigd. Is er een manier om het weer aan het werk te krijgen? Omdat ik dit nummer overal gebruik en ik geen toegang heb tot de meeste belangrijke dingen ...

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 14 October 2020, 13:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @tahaygun , bij prepaid dien je minimaal 1x per half jaar te bellen of te SMS’en.

Daarna kun je nog 3 maanden gebeld worden en heb je nog gelegenheid je beltegoed op te waarderen.

Na 9 maanden is het definitief over en uit.

Je zult dan weer een andere prepaidkaart met een ander nummer kunnen aanschaffen.

 

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @tahaygun. Als de prepaid aansluiting is beëindigd, dan kan deze niet meer opnieuw geactiveerd worden. Je zult dan een nieuwe kaart moeten bestellen Je krijgt dan wel een ander nummer. Prepaid kun je normaal gesproken onbeperkt gebruiken.  Er is 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (bellen, sms'en, mobiel internetten of opwaarderen). Als dat niet gebeurd, dan wordt het nummer beëindigd.