Vraag

Mijn Tarief niet zichtbaar in MijnKPN app

  • 25 July 2023
  • 9 reacties
  • 58 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik gebruik 2 gps horloges met een prepaid simkaart van kpn. Deze nummers heb ik beide toegevoegd in de kpn app en zie ik terug in mijn kpn. (prepaid app heeft geen zin, want ze zitten in een horloge)

Nu zie ik bij het ene nr precies van welk plan er gebruik wordt gemaakt en krijg ik ook bundels te zien die ik kan wijzigen. Bij het andere nr staat Mijn Tarief en daaronder helemaal niets. Wat ik ook doe ik krijg daar een lege pagina en heb dus geen idee welk plan er achter dit nr hangt. 

Overigens kan ik wel gewoon opwaarderen en het saldo van dit telefoonnummer zien.

Hebben jullie enig idee hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Esmerijn, welkom hier.

Ik denk graag mee. Kan het zijn dat het nummer waarmee het niet lukt een ouder nummer is? Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je ziet? 

 

Het is inderdaad een al iets ouder nr, maar het nr waar ik de gegevens wel van zie is nog ouder.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik kijk ook graag mee. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik heb de gegevens ingevuld. Als er nog iets ontbreekt hoor ik het graag.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Zou je je nummer willen verwijderen en opnieuw willen toevoegen in de MijnKPN app? 

Dit heb ik een hele tijd geleden al eens geprobeerd, maar heeft toen niets uitgehaald. Het horloge is nu niet in mijn bezit en het is nogal een gedoe om de simkaart er weer uit te halen en in een telefoon te doen. (Voor een oplossing die eerder ook niet werkte)  Wellicht dat ik het na de schoolvakantie nog eens zal proberen als.ik het horloge hier heb.

Reputatie 7
Badge +24

Graag.

Zou je het toch nog alsnog willen proberen met de KPN Prepaid app? Want volgens mij gebruik je nu de reguliere?

Reputatie 7
Badge +24

@Esmerijn Gelukt? 

Zoals aangegeven kan ik nu de simkaarten niet uit de horloges halen. Ik kan het pas na de zomervakantie proberen. Komt bij dat ik niets aan de prepaid app heb, want de kaarten zitten in een horloge en ontvangen geen sms. 

Ik kan dus niets met de prepaid app dus lijkt mij niet zinvol om die te gebruiken. Met de andere simkaart kan ik alles zien in mijn kpn of de mijnkpn app en met deze niet. Zou niet weten wat het verschil is als het beide 2 kpn prepaid kaarten zijn.

 

Sluit bij deze dit topic maar, want dit probleem speelt al 2 jaar (Waarbij ik ook al eens de prepaidapp heb geprobeerd), maar blijkbaar is het niet op te lossen.