Ik zie meerdere posts op dit forum over mensen waarvan opeens al het beltegoed is verdwenen. Vaak ligt dit aan mobiele data die per ongeluk is aangezet of in de achtergrond gebruikt werd. De oplossing daarvoor is vaak het compleet uitzetten van mobiele data op de telefoon van de gebruiker door een medewerker van KPN. Voor mij is dit geen oplossing aangezien ik gebruik maak van prepaid beltegoed en af en toe gebruik maak van mobiele data, via een eenmalige bundel in de prepaid app. Bijvoorbeeld de ‘1GB Bundel’. Ik moet dan constant checken of ik niet al over die 1GB (of de tijd die je hebt voordat de bundel verloopt) heenga omdat anders binnen de kortste keren al mijn beltegoed er doorheen is. Ik wil dus wel gebruik maken van mobiel internet, maar NOOIT dat dit van mijn beltegoed af gaat. Dit zou naar mijn mening standaard moeten zijn aangezien je beltegoed extreem snel opgaat als je het voor mobiele data gebruikt en het lijkt me niet dat dit voor iemand expres gaat. Maarja dat is mijn mening. Prima als dit niet standaard uitstaat, maar ik zou graag de mogelijkheid hebben om dit wel uit te kunnen zetten.
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Bekijk origineel