Beantwoord

Niet gebeld, wel beltegoed kwijt

  • 5 April 2020
  • 7 reacties
  • 841 keer bekeken

Badge

Hallo, ik bel met Aldi talk prepaid ik hee nog meer als 20 euro beltegoed dit was nog goed tot oktober. Maar nu is in eens alles verdwenen, ik bel maar zelden wilde vanmiddag even Bellen dit lukte niet omdat het beltegoed nul was. Waar kan ik zien waar dit gebleven is ? Aangezien ik geen rekeningen krijg is dit voor mij niet te controleren mvg Carlo

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 6 April 2020, 08:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Als je vrijwel nooit belt, dan blijft er maar één andere mogelijkheid over : Het belgoed is opgegaan aan mobiel internet.

 

Staat de optie Mobiel netwerk aan op jouw telefoon? Of heeft die een tijdje aangestaan? Dan kan het snel gaan. Als het al niet door gewoon internet gebruik komt, dan zouden er ook zomaar automatische updates geweest kunnen zijn.  

Badge

Noordzee, nee die staat altijd uit ik heb alleen WiFi dus daar kan het niet aan liggen

Reputatie 7
Badge +28

Ja, bij mij is dat ook zo. 

Als ik kijk bij Mobiel Netwerk zie je daar ook Mobiele Data staan : Daar staat bij mij Huidige periode 0 bytes en Roaming in huidige periode ook 0  bytes. Zie jij ook tweemaal 0 bytes staan? 

 

Badge

Ja klopt staat bij alle twee 0 dus het is mij een raadsel 

Reputatie 7
Badge +28

Dan zou je nog wat kunnen checken : Kijk op jouw telefoon bij recente gesprekken: Zie je daar nog iets geks staan? 

Anders heb ik ook geen idee. 

Badge

Ook gekeken maar niks geks te zien helaas maar wel bedankt voor het mee denken

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Car_lo, welkom! Wat vervelend om te lezen dat je Prepaid zo ineens verdwijnt! Mocht de community niet dé tip voor je hebben, dan adviseer ik je toch om even contact op te nemen met Aldi Talk zelf. Wellicht kunnen zij in de systemen nakijken waar het aan op gaat. Ik kan helaas alleen KPN aansluitingen inzien. Succes!