Vraag

Nieuwe bundel verbruikt voor oude bundel

  • 5 March 2024
  • 6 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik heb kpn prepaid en heb een 250 minuten/sms bundel waar nog 48 minuten van over zijn. Ter voorbereiding had ik alvast een nieuwe 250min/sms bundel gekocht. Maar nu word de nieuwe gebruikt terwijl de oude nog niet op is. En die oude loopt vandaag af.

Waarom word de oudste bundel niet eerst opgebruikt?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Matthijs8r, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Zijn dit dezelfde bundels die je hebt gekocht? Zou je een screenshot willen plaatsen van wat je ziet in de MijnKPN app? 

 Dit zie ik nu.

Gisteren had ik bog een bundel vam 250 minuten waar nog 48 minuten van over waren.

Maar die is nu dus verlopen terwijl deze bundel al aangesproken was. Lijkt mij toch logisch dat de oudste bundel eerst opgebruikt word.

Reputatie 7
Badge +24

Bij abonnementen is dit ook de normaalste zaak van de wereld. Iemand koopt extra data bij. Vervolgens gaat de nieuwe maand in terwijl de bijgekochte data nog niet op is. Maar dan word de nieuwe maandbundel eerst gebruikt terwijl de resterende bijgekochte data niet gebruikt word en verloopt. 

Reputatie 7
Badge +24

@Matthijs8r, welkom hier. 

Ik wil hier toch even naar kijken. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 @Alex van KPN , Dankjewel dat je er even naar wilt kijken.

Ik heb mijn profiel ingevuld, Laat mij alsjeblieft weten als je meer informatie nodig hebt.

 

Reputatie 7
Badge +24

 @Alex van KPN , Dankjewel dat je er even naar wilt kijken.

Ik heb mijn profiel ingevuld, Laat mij alsjeblieft weten als je meer informatie nodig hebt.

Dankjewel, ik heb dit doorgezet om het te laten onderzoeken. 

Reageer