Nieuwe bundel voor prepaid nog niet actief (na 1 dag)

  • 29 July 2021
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Nieuwe internet bundel gekocht via internet voor mijn zoon, maar bundel zie ik niet in mijnKPN, niet in de KPN app en mijn zoon ziet'm ook niet op zijn telefoon. En nu?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @EvAsselt, welkom op het forum. Als je een bundel toevoegt bij prepaid verwacht je die ook te kunnen zien natuurlijk. Zie je die inmiddels wel staan als je in MijnKPN kijkt? Als je 'm nog niet ziet, kan je dan vertellen welke bundel je precies hebt besteld en kan je daarnaast je forumprofiel voorzien van het bewuste 06-nummer en het simkaartnummer? Dan kan ik met je meekijken.

Hallo Jasper, sinds vanochtend blijkt het te werken begreep ik. Dus activatie duurt blijkbaar 2 dagen (kan handig zijn erbij te vermelden anders verwacht menigeen dat het na bestelling nagenoeg per direct geactiveerd wordt). Het betrof bij prepaid de 1GB bundel. (Overigens worden op door KPN verschillende prijzen genoemd voor dezelfde bundel: verschil of je via de KPN app kijkt, via de website of mijnKPN). Instellingen etc stonden allemaal goed zo bleek ook na vergelijk met anderen daar waarbij het wel werkte). In mijnKPN zie ik het nog niet staan bij dit prepaid nummer. Daarvoor zal ik in profiel het nummer nog even aanpassen. Laat ik nog even weten.

Reputatie 7

Goed om te lezen dat de bundel nu wel actief is geworden @EvAsselt. Normaal gesproken gaat het zo snel als je bij het activeren zag staan, mogelijk was er deze keer een vertraging bij het activeren waardoor het nu langer duurde. Als je de gegevens invult nog invult kan ik er een blik op werpen.