Beantwoord

Nieuwe SIM-kaart voor een oud mobiel ‼ → Nokia 6233

  • 18 May 2021
  • 2 reacties
  • 171 keer bekeken

Ik heb vandaag een nieuwe SIM-kaart ontvangen, maar weet niet of mijn telefoon klaar is voor 4G / 5G. Het gaat om een Nokia 6233 - (zeer) oud model !! Toen ik de SIM-kaart bestelde werd mij medegedeeld dat 3G in maart 2022 vervalt, maar als ik nu de nieuwe kaart activeer en deze werkt niet, dan kan ik ook mijn mobiel niet meer gebruiken, omdat de oude SIM-kaart dan is geblokkeerd.

Graag advies !!

icon

Beste antwoord door RBxx 18 May 2021, 16:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

@Is mijn telefoon klaar voor 4G

Jouw Nokia 6233 is geschikt voor maximaal 3G (UMTS). 4G en 5G zijn onbekend terrein.
Als 3G wordt uitgeschakeld, kan mogelijk teruggevallen worden op 2G maar dat blijft maar een paar jaar langer in de lucht (2025). Dan is het “einde oefening” voor jouw Nokia.

@Is mijn telefoon klaar voor 4G

Jouw Nokia 6233 is geschikt voor maximaal 3G (UMTS). 4G en 5G zijn onbekend terrein.
Als 3G wordt uitgeschakeld, kan mogelijk teruggevallen worden op 2G maar dat blijft maar een paar jaar langer in de lucht (2025). Dan is het “einde oefening” voor jouw Nokia.

 

ThnXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ik ben blij met dit antwoord !!