Beantwoord

Nieuwe simkaart nog steeds niet ontvangen

  • 1 October 2023
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Ik heb 25-9-2023 bovengemelde simkaart besteld en bericht ontvangen via de e-mail 26-9-2023 (noreply@kpn.com) dat de nieuwe simkaart ‘onderwerg’ (gek dat dit in de bevestigingsmail verzending van KPN  staat) is. Het is 1 oktober 2023 en ik heb nog steeds niets ontvangen. Super vervelend dat er in dit mailverkeer geen e-mail of nummer staat waar je kan informeren waar de verzending is mis gegaan. Graag ontvang ik een terugkoppeling hoe ik alsnog kan realiseren dat ik de simkaart in ontvangst krijg.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 October 2023, 18:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi @J.K. Kesteloo, welkom op het forum. 

Het makkelijkste en snelste is om even met ons te bellen, ons gratis nummer is 0800 0402. Kan het zijn dat het inmiddels al binnen is? Ik zie dat je bericht van 3 dagen geleden is. 

 

Reageer