Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet na activatie

  • 2 September 2020
  • 12 reacties
  • 103 keer bekeken

Nieuwe simkaart ontvangen. Nu n.a.v. tips binnen dit forum in twee verschillende gsm’s geprobeerd maar krijg nog steeds de melding ‘Geen simkaart’. 
Dus ook bij mij nu de vraag ‘kan iemand van KPN nagaan of ik een kapotte simkaart heb ontvangen?’

Voor de goede orde mijn oude simkaart is dus al opgeheven en ben ik nu niet bereikbaar :-(

Met vriendelijke groet,
Marjel68

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 September 2020, 13:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Weet je zeker dat je de simkaart goed in het toestel stopt? Aangezien je de melding ‘Geen Simkaart ‘ krijgt…

Vraagt de simkaart bv wel om je pincode?

Misja20 de kaart past er maar op één manier en de andere kaart die ik eruit haal zat er op dezelfde manier in, dus ‘ja ik stop ‘m er op de juiste manier in’. Bij KPN kan men ook zien dat de kaart geactiveerd is en toen werd tot nu toe de communicatie verbroken zowel aan de telefoon als via de chat. Ik ben nu in afwachting van een reactie via Facebook want baal nogal dat mijn oude kaart al geblokkeerd is en ik nu dus niet bereikbaar ben.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Marjel68, welkom! Wat jammer om te lezen dat het zo misgaat! Het gaat om een vervangende prepaid simkaart? En de oude werkt niet meer? Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en het nieuwe simkaartnummer(s)? Ik kijk graag met je mee. 

Beste @Marcia_ , dank voor de reactie. Ik heb het forumprofiel aangevuld. Het gaat idd om een vervangende prepaid simkaart. En de oude (al 10 jaar oud, dus yep oud) is vanmiddag afgesloten nadat ik de nieuwe geactiveerd had. Alleen is die activatie dus niet gelukt. Hoor graag van je! 

@Misja20 mocht jij toevallig weten dat er meerdere manieren zijn om de simkaart in het toestel (iPhone S5) te stoppen, hoor ik het graag. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie aan onze kant niets vreemds.. Hij zou het gewoon moeten doen en ik ben dus inderdaad bang dat je een defecte simkaart hebt. Er zit in dat geval niets anders op om opnieuw een vervangende simkaart aan te vragen. De kosten van de huidige vervangende simkaart krijg je natuurlijk van me tegoed. We zou ik eerst graag willen zien dat we, welke simkaart dan ook, werkend krijgen. Hou je me op de hoogte? Als ik iets voor je kan doen, hoor ik het graag. Excuses voor het ongemak!

Beste @Marcia_ , het is me niet helemaal duidelijk wat je nu voorstelt;

- wil je eerst de huidige simkaart werkend krijgen?
-  If so, hoe dan?
- Of ga ik een nieuwe simkaart aanvragen? En hoe krijg ik de oude vergoed?

Hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +30

Sorry voor de verwarring! Marcia bedoelt dat jij een nieuwe vervangende simkaart aanvraagt. Laat hier even weten als je die binnen hebt, en of die wel werkt. Dan vergoeden we op dat moment ook de kosten. Ik verwacht dat het met weer een nieuwe simkaart goed zal gaan. Mocht dat toch onverhoopt niet zo zijn, dan gaan we hier verder naar kijken.

@Erik_  Ah ja nu zie ik het ook, zo kan je het bericht ook lezen. Ik ga een nieuwe kaart aanvragen. Fingers crossed en ik houd jullie op de hoogte. 

 

@Marcia_ @Erik_  Beste Marcia en Erik, vandaag de nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd. Werkte binnen 10 minuten. Ik zeg ‘olé’! Heel fijn. 

Graag zie ik de vergoeding van de kapotte kaart tegemoet. En dank voor jullie advies en hulp.
 

Reputatie 7
Badge +30

Gelukkig maar! Ik heb je beltegoed met 5 euro opgehoogd. Excuses voor het ongemak!

@Marcia_ ik zag het. Dank je wel!