Beantwoord

Nummerbehoud met HEMA prepaid gaat mis.

  • 15 March 2022
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Moest overstappen van hema prepaid naar kpn prepaid. Kon met nummerbehoud. Kon telefonisch  niet dus... 6 x gebeld waarbij in laatste gesprek aangegeven werd dat het telefonisch niet kon ivm fraude.. Kreeg steeds mail met verzoek om klantnummer  Dit heb je niet bij prepaid.   Tot slot Kreeg ik verzoek om ja te sms'en,  Kreeg toen foutmelding.   Inmiddels nummerbehoud maar achterwege gelaten.......

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 16 March 2022, 20:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @DorpskarWij, welkom en goed dat jij je ervaring hier met ons deelt!
 

Inmiddels nummerbehoud maar achterwege gelaten.......

Jammer dat het zo ver heeft moeten komen! 

Nummerbehoud werkt als volgt:

Je nummerbehoud aanvraag moet bevestigd worden:

  • Per SMS. Je hebt minimaal 1 euro aan beltegoed nodig om de aanvraag per SMS te bevestigen
  • Of via het klantnummer.
    Oók prepaid nummers hebben een klantnummer en deze kun je opvragen bij de huidige provider. De Hema klantenservice is te bereiken op het nummer 020-2242424.

Ik weet niet of je de Hema simkaart (inclusief voldoende beltegoed) nog hebt en deze nog actief is? Maar je kunt met deze informatie nog een poging wagen! 

:point_right_tone4: Ook op een later moment kun je een nummer over laten zetten naar een bestaande mobiele aansluiting.