Vraag

Onbeperkt online-bundel prepaid moet verwijderd worden

  • 15 April 2021
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Er komt nog internet in mijn huis, dus tot die tijd heb ik de onbeperkt bundel gekocht. Omdat deze zo sloom is dat je er amper iets mee kan en ik vandaag te horen heb gekregen dat ik pas op 30 april de volgende stap naar internet kan maken thuis, heb ik gevraagd om een tijdelijke bundel. Maar die nieuwe bundel wordt niet gepakt door die onbeperkte denk ik. Deze moet dus weg..

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Laura____, welkom! We kunnen de onbeperkt online bundel helaas niet eerder verwijderen dan de datum waarop ‘ie afloopt :-(. Ik kan je hier dus niet mee helpen helaas! Wel kan ik de kosten van de andere bundel vergoeden. Hier heb je nu natuurlijk niets aan. Wil je je 06-nummer in je profiel zetten en even laten weten dat je dat gedaan hebt?

Hoi Marcia, 

Ik heb gisteren het een en ander via de telefoon kunnen regelen. dus als het goed is zou het nu opgelost moeten zijn! bedankt voor het reageren en fijne werkdag verder.