Beantwoord

Onbeperkt Online voorrang op andere bundel?

  • 17 January 2021
  • 16 reacties
  • 167 keer bekeken

Ik heb een prepaid bundel gekocht waardoor je een maand lang onbeperkt 128kbps hebt. Alleen is me dit toch veel te traag en kocht een andere bundel er boven op. En dat was geen probleem. Maar nu kan ik me andere bundel niet gebruiken.

Kan ik hier wat anders aan doen??

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 25 January 2021, 10:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @William71995, welkom op het forum! Dit is correct. De Onbeperkt Online bundel heeft voorrang boven andere bundels. Dus zolang deze nog actief is, worden andere bundels niet gebruikt.

Ik vind het diefstal en niet kunnen. 10 euro weg. Bedankt

Reputatie 6
Badge +6

Ik vind het diefstal en niet kunnen. 10 euro weg. Bedankt


Nee toch, volgens mij worden bundels die je niet kan gebruiken gecompenseerd, tenminste dat zou mij niet meer dan logisch lijken, als je iets hebt gekocht wat je niet kan gebruiken.

Ik kocht eerst de onbeperkt bundel. Maar het is verschrikkelijk slome internet. Tot kocht ik een 1 gb bundel en die kan je pas gebruiken als die andere 1 vervallen is. En ze vervallen op de zelfde dag. Zo die 1gb op normale snelheid kan ik niet gebruiken. Ze moeten een melding geven je kan niet 2 tegelijk kopen. Maar nee hoor gewoon je geld aannemen en zeggen dankjewel 😤

Ik vind het diefstal en niet kunnen. 10 euro weg. Bedankt


Nee toch, volgens mij worden bundels die je niet kan gebruiken gecompenseerd, tenminste dat zou mij niet meer dan logisch lijken, als je iets hebt gekocht wat je niet kan gebruiken.

Lees maar mij reactie. Ik kan een betere bundel niet gebruiken

Hoi @William71995, welkom op het forum! Dit is correct. De Onbeperkt Online bundel heeft voorrang boven andere bundels. Dus zolang deze nog actief is, worden andere bundels niet gebruikt.

Je moet geen andere bundels kunnen kopen. 

Reputatie 6
Badge +6

Klopt, je zou inderdaad geen andere bundel moeten kunnen kopen, als je er niet gebruik van kan maken.

Het is mij trouwens een raadsel waarom je niet 2 bundels naast elkaar zou kunnen gebruiken, dat kan bij andere providers namelijk wel gewoon.

Maar ik verwacht dat een moderator reageert en dat je het beltegoed terug krijgt, even geduld dus.

Reputatie 7
Badge +30

We kunnen aangeschafte bundels vergoeden, mits deze niet gebruikt zijn. Als je jouw forumprofiel zou willen invullen, @William71995, en hier weer reageert als je dit gedaan hebt, dan neem ik een kijkje.

Ik heb het gedaan

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @William71995. Wanneer heb je die tweede bundel aangeschaft, en welke was het precies? Want ik heb wat moeite om het hier terug te vinden. Zo kan ik even wat specifieker zoeken.

17 januari @Erik_ 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @William71995. Ik zie is dat de prepaid op 7 januari actief is geworden met de Onbeperkt Online bundel. Er is in de dagen daarna wat dataverbruik uit die bundel. En vervolgens is op 17 januari inderdaad een bundel geactiveerd, maar dat is een gratis promotiebundel geweest. Je hebt daar dan ook niet voor betaald. Wat betekent dat er ook niets te vergoeden valt :)

@Erik_ Op 17 januari heb ik 2 Bundels gekocht en alle 2 voor betaalt. 

Reputatie 7
Badge +30

Hmmmm, dat is gek. Dan kijk ik nog even verder, @William71995. Hoe heb je voor de bundels betaald: beltegoed, of via directe betaling (iDeal, Paypal, creditcard)?

@Erik_ IDeal

Reputatie 7
Badge +30

Heeft even geduurd, maar het is gelukt, @William71995, 'k heb hem gevonden. Het kan niet worden teruggestort, dus ik heb je beltegoed opgehoogd met hetzelfde bedrag.