Beantwoord

Onjuiste bedrag prepaid bundel. Klopt dit wel?

  • 13 May 2022
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Als je via een browser op Mijn KPN inlogt kun je hier prepaid bundels aanzetten. Bij de 100MB maandbundel staat hier een bedrag van €3,99 vermeld. Na het activeren van deze bundel lijkt het beltegoed echter opeens met €5,00 verminderd te zijn! Een zoektocht op de KPN website geeft ook aan dat de bundel €5,00 zou kosten, maar dat is niet het bedrag wat in Mijn KPN genoemd wordt en ook niet het bedrag waar ik mee akkoord gegaan ben. Het bedrag is zonder enige bevestiging van mijn beltegoed afgehaald, dat kan toch niet de bedoeling zijn?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 16 May 2022, 10:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Bemined, welkom bij ons op het forum. Als je een bepaald bedrag ziet staan en er wordt meer afgeschreven snap ik dat je daar verbaasd over bent. Kan je screenshots maken van beide bedragen die je ziet en die hier plaatsen en kan je ook kijken wat voor prepaid je precies hebt?

Als je aanvullend ook het 06-nummer en het simkaartnummer op je forumprofiel kan invullen kan ik ook meekijken.

Hier de screenshots van beide bedragen, de eerste op Mijn KPN en de tweede op de openbare website. Screenshots van welk bedrag er afgeschreven is heb ik niet omdat KPN geen factuur stuurt als je via Mijn KPN een bundel activeert en het ook niet bij verbruik vermeld staat. Dit was voor de overname van Telfort door KPN een stuk beter geregeld, KPN is een flinke achteruitgang qua service.

In het forumprofiel staan geen opties om een mobielnummer of simkaartnummer in te voegen trouwens, alleen een klantnummer maar dat heb je bij prepaid niet.

Reputatie 7

Alle vakjes op je profiel waar 'Privé’ bij staat zijn afgeschermd. Je kunt het nummer bijvoorbeeld in het vakje klantnummer invullen en het simkaartnummer bij Persoonlijke opmerkingen.