Vraag

Onjuiste tarieven bij KPN prepaid

  • 19 April 2022
  • 17 reacties
  • 197 keer bekeken

Sinds twee weken heb ik een prepaid kaart bij KPN. tarieven lijst geeft aan 20 cent per minuut en sms 15 cent

Alleen daarna wordt er bij sms 16 cent afgerekend en 30 cent per minuut

Klantenservice kan daar niets aan doen of veranderen 

Dus wordt ik als klant OPGELICHT

Dus mensen net als ik geen kpn meer maar gauw naar T-MOBILE

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Opgelicht wordt je niet hoor.

Maar, hoe lang heb je je prepaid al? Als dat van voor mei 2021 is dan heb je het Basis 2012 tarief.

En dat ie precies zoals jij het benoemt. 30 cent en 16 cent.

Helaas kan je niet over naar het Basis 2021 tarief. Maar je kunt wel bundels gebruiken. Daarmee kom je zelfs nog onder het Basis 2021 tarief… 😉. De bundels kun je makkelijk met een code bestellen vu je Tegoed.

De bundels Onbeperkt Online en Zorgeloos Online kan ik je afraden. Die zijn superlangzaam met 128 Kb/s.

Ik heb de prepaid simm kaart besteld op 19 april 2022.

En sinds 23 april 2022 geactiveerd 

Dus val ik onder de tarief van 2021

Datums moeten zijn niet april 2022 

Maar maart 2022

Het is mooi dat u reageert maar dan moet u dat wel correct doen in mijn eerste schrijven staat dat ik sinds twee weken een kpn prepaid kaart heb!!!!!

De oude tarief lijst 2012 waar u naar verwijst staat bij sms acht, 8 cent

Waarvan akte 

Reputatie 7
Badge +8

Dit is een klant forum en je wordt eerst geholpen door medeklanten 

Wanneer die er niet uit komen springt een medewerker bij.

 

Verder houden we het vriendelijk en netjes hier.

 

De oude tarief lijst 2012 waar u naar verwijst staat bij sms acht, 8 cent

Dan lees je toch echt niet goed in die PDF Basis 2012. Daar is sms echt 16 cent.

Maar goed, je gaat in discussie en dat is zinloos. Gebruik de bundels. Dan ben je goedkoper (nou ja, het is prepaid, dus) minder duur uit dan welk van de basistarieven dan ook!

En het allergoedkoopst?? Gewoon een abonnement nemen.

Nog goedkoper is gewoon overgaan naar T-MOBIEL dus dat ga ik doen 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lpm1, welkom hier. 

Mag ik eens meekijken? Zou je jouw profiel van mobiel nummer en simkaartnummer willen voorzien? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik eens mee. 

L.S.

Sinds april 2022 heb ik een Prepaid simkaart besteld bij KPN en geactiveerd

In de tarieven lijst staat KPN Basis 2021 Rate, deze geeft aan 20 cent per minuut bellen

Alleen geeft KPN mijn een tarief uit de lijst van 2012!!!!   30 cent per minuut

ze adventeren met 20 cent per minuut op internet Ect.

Wie kan mij uitleggen waar de KPN mee bezig is

ben echt benieuwd


*Admin: bericht verplaatst naar je eigen topic

 

L.S.

Sinds april 2022 heb ik een Prepaid simkaart besteld bij KPN en geactiveerd

In de tarieven lijst staat KPN Basis 2021 Rate, deze geeft aan 20 cent per minuut bellen

Alleen geeft KPN mijn een tarief uit de lijst van 2012!!!!   30 cent per minuut

ze adventeren met 20 cent per minuut op internet Ect.

Wie kan mij uitleggen waar de KPN mee bezig is

ben echt benieuwd

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

 

L.S.

Sinds april 2022 heb ik een Prepaid simkaart besteld bij KPN en geactiveerd

In de tarieven lijst staat KPN Basis 2021 Rate, deze geeft aan 20 cent per minuut bellen

Alleen geeft KPN mijn een tarief uit de lijst van 2012!!!!   30 cent per minuut

ze adventeren met 20 cent per minuut op internet Ect.

Wie kan mij uitleggen waar de KPN mee bezig is

ben echt benieuwd

@Lpm1   En wat staat er boven jou Post die van @Bart_Z van 22 dagen geleden?

Hoi @Lpm1, welkom hier. 

Mag ik eens meekijken? Zou je jouw profiel van mobiel nummer en simkaartnummer willen voorzien? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik eens mee. 

Als je dat nu eens uitvoert ipv in herhaling te vallen gebeurt er misschien wat, en heb je dat gedaan doe effe een berichtje in de trant van “  @Bart_Z , Gegevens aangevuld, hoor graag van je “ en dan duikt hij er in en gaat het regelen voor je.

Beste Bart

O6 nummer heb ik weken geleden al ingevoerd

En je denk toch niet dat ik zo gek ben om verdere gegevens aan een onbekende bekend te maken

Ik vraag toch ook niet om jouw pincode van de bank 

Gegroet

@Lpm1 Dan heb je hier weinig te zoeken, de gegevens in je profiel zijn alleen voor KPN inzichtelijk en nodig om je te helpen, zonder die gegevens kan je niet geholpen worden en mag je 0800-0402 nog eens proberen, scheelt is gratis.

Reputatie 7
Badge +20

@Lpm1 Ik heb even meegekeken:

In de KPN prepaid app vind je de verschillende tarieven voor prepaid. Standaard heb je KPN Basis 2021 Rate. Of als je prepaid gekocht is vóór mei 2021, dan is het de KPN Basis 2012 Rate. Je kunt dit wijzigen naar een ander tariefplan in de app. Je kan het dus zelf aanpassen. 

Ik kan dit niet, dan zou je even moeten bellen met 0800-0402 omdat er een extra verificatie nodig is die ik niet kan uitvoeren. 

 

Beste Bart

Heb contact gehad met kpn

Geven .mij gelijk maar weten zelf niet hoe ze van het ene tarief plan naar de anders moeten schakelen

In de app kan het niet alleen maar naar duurdere tarieven zoals die van 2015 evt

Heb extra beltegoed van ze gehad maak dit op en dan ben ik pleitte 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb even overlegd, bij uitzondering ga ik het in orde maken. Wel nog graag even jouw profiel voorzien van simkaartnummer ter bevestiging. Hoor ik als je dat gedaan hebt, dan zet ik je om naar Tariefplan 2021.