Beantwoord

online opwaarderen werkt niet

  • 24 June 2020
  • 11 reacties
  • 175 keer bekeken

Simpel online opwaarderen lukt mij nu niet.

Zo simpel is het dus niet, het lijkt of de opwaardeer pagina zich niet helemaal vult.

Hiermee onderhand 45 minuten mee bezig en dat stoort mij enorm.

Nee, ik wil geen app, ik wil niet via sms, gewoon zoals altijd, simpel Online opwaarden!!

 

 

icon

Beste antwoord door qqzz 24 June 2020, 11:47

Bekijk origineel

11 reacties

Wat gek? Hier doet kpn.com/opwaarderen het prima i.i.g. in Firefox.

Welke browser en … welk besturingssysteem (Windows 10, iOS)

Windows 10

Zit onderhand verder te lezen, heeft het te maken dat ik vorig jaar 28-7 voor het laatst heb opgewaardeerd?

Wis alle kpn cookies in je browser eens. Die kunnen wel eens in de weg gaan zitten. Helpt hier altijd enorm als ik één bepaalde site of pagina ineens slecht kan krijgen.

(als de nood echt aan de man is dan kun je bij de supermarkt aan de kassa altijd beltegoed (bon) kopen. Dat is n.m.m. de meest eenvoudige methode.)

Een prepaid blijft geldig zolang er steeds gebruik* is binnen 180 dagen na het laatste gebruik.

KUN JE ER überhaupt nog wel mee bellen???? Probeer dat eens.

 

*gebruik= zelf bellen met verbinding, sms verzenden, internet gebruiken, opwaardeermoment

oké, dank zal het proberen.

vindt het wel ontzettend ergerlijk, het lijkt eenvoudig, maar dan ineens het dat het niet meer.

 

ik kan bellen, internetten, das geen probleem

Als je ‘m langer dan 6 maanden niet gebruikt hebt, maar nog niet langer dan 9 maanden, is opwaarderen alléén mogelijk met een bonnetje (supermarkt, tijdschriftenwinkel, telecomwinkel)

Dit is het enige wat ik krijg te zien
 

 

Ja, ik zie het. Al is het wel een klein en onscherp (Huh) screenshot.

Google Chrome zo te zien? Al (KPN) cookies gewist? Hier laadt ie wel in Chrome. Het zit dus bij jouw (cookies).

Gebruik anders even Edge (de blauwe E). Die browser zie ik ook in je onderste regel. Daarin werkt de tool ook.

dankzij de kleine screenhot heeft u mij super geholpen! 

via Edge werkt de pagina wel goed! cookies had ik al verwijderd, maar daarna lukte het nog steeds niet.

Super bedankt!

Reageer