Beantwoord

Online prepaid internet bundel opwaarderen lukt niet

  • 14 June 2020
  • 11 reacties
  • 335 keer bekeken

Wat ik ook probeer het lukt niet, krijg melding over tegoed, terwijl er voldoende saldo is. Mijn andere bundel was paar dagen geleden verlopen.  Graag  oplossing

icon

Beste antwoord door Misja20 15 June 2020, 10:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Wat ik ook probeer het lukt niet, krijg melding over tegoed, terwijl er voldoende saldo is. Mijn andere bundel was paar dagen geleden verlopen.  Graag  oplossing


Hoe probeer je de bundel te activeren? Je wilt hem ook gewoon betalen vanuit je beltegoed saldo?

Hier staan de codes die je moet invoeren als je een bundel wilt activeren: https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm

Ik probeer het  via  “aanzetten”  bundel, waarna ik de melding krijg dat ik mijn saldo moet opwaarderen. Er staat meer dan genoeg op

Reputatie 6
Badge +6

Ik probeer het  via  “aanzetten”  bundel, waarna ik de melding krijg dat ik mijn saldo moet opwaarderen. Er staat meer dan genoeg op

Probeer het is via de code bundels.

Als je bv de Zorgeloos online bundel wilt:  toets dan op je telefoon *142# beltoets.

Als je een andere bundel wilt, kijk even op de link die ik hierboven heb vermeld, en pak de correcte bundel.

Ik probeer het op te waarderen op mijn ipad. Ik heb geen telefoon voor dit, dus ik kan niet bellen. Is er echt geen andere manier. Als je  meer dan 30 euro saldo hebt, moet je toch een bundel van 9.99 kunnen aanzetten?  Ik begrijp hier echt  niets van. Weet zeker als ik weer 10 euro stort dat het wel gaat lukken, maar dat ga ik echt niet meer doen. Via bovenstaande link krijg ik mijn saldo niet te zien en moet ik weer via ideal via mijn bank betalen. Dat is niet de bedoeling

Reputatie 6
Badge +6

Het beltegoed wat je hebt, is dat echt zelf gekocht beltegoed en geen bonus beltegoed? Want daarmee kan je geen bundels kopen.

Wat je zou kunnen doen, is even je simkaartje uit je ipad halen en in een smartphone steken, en dan kijken of het activeren van een bundel op mijn uitgelegde manier wel werkt :)

Dank voor de tips. Hoe kun je zien of je tegoed,  bonustegoed is. Omdat ik er niet mee bel, maar alleen voor mijn cellular Ipad gebruik, gaat dit nooit gebruikt worden als je er geen bundels mee kunt kopen. Maar ik zal de sim in een smartphone proberen met de code.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Mary253, welkom! Ben je eruit gekomen met de hulp van @Misja20? Je kunt, als je de Prepaid app downloadt, precies zien of tegoed echt beltegoed is of bonustegoed. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Ik help je er graag verder mee. 

Niet echt. Ik krijg sms bericht met code niet via de berichtenservice. Ik heb geen telefoon waar ik de sim van mijn ipad in kan doen. Dus heb wel de app gedownload,  maar dan stopt het weer. 06 nummer staat in profiel

Reputatie 7
Badge +30

Ah, dat is inderdaad lastig. Er wordt wel éénmalig een verificatiesms gestuurd, dat klopt. Heb je de mogelijkheid om een telefoon te lenen van een buurvrouw, vriend(in), huisgenoot of familielid? Ik zie in ieder geval dat je inderdaad nog behoorlijk wat tegoed. Dat is echter wel bonustegoed, zoals hierboven geopperd werd. Daarmee kan je geen bundels aanschaffen. Je zult dus eerst weer moeten opwaarderen, voordat je een bundel kunt bestellen. 

Wat veel bonustegoed. Jammer dat ik dat niet kan gebruiken, maar dank voor het uitzoeken hoor.

Reputatie 7
Badge +30

Ja, je hebt al behoorlijk wat tegoed verzameld! Je kunt dit wel gebruiken om te internetten zonder bundel. Mocht je dus eens geen bundel aan willen schaffen, dan wordt dat tegoed gebruikt.