Beantwoord

Opgewaardeerd via app maar geen prepaid tegoed gekregen

  • 5 July 2021
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

Opgewaardeerd gisterenvia app maar geen prepaid tegoed gekregen. Wel afgeschreven van mijn creditcard rekening!!!

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 7 July 2021, 08:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @AndreRych, het kan soms even duren voor het beltegoed bijgeschreven is maar dit is wel aan de lange kant.
Inmiddels zijn we al weer twee dagen verder natuurlijk. Heb je het beltegoed nog mogen ontvangen? (of betaling teruggekregen als deze mislukt is)

Als je wilt kijk ik graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Hallo Thomas, ik heb mijn tegoed nog niet ontvangen... Alvast bedankt voor de moeite

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens en toelichting @AndreRych. Ik heb een ticket aangemaakt voor mijn collega's achter de schermen. Ik verwacht hier een reactie op binnen 5 werkdagen. Zodra ik meer weet kom ik hierop terug!
Als je in de tussentijd je geld terug krijgt of je beltegoed toegevoegd word. Wil je het me dan laten weten?

Geld is teruggeboekt op mijn rekening. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +20

Ah top! :) bedankt voor de terugkoppeling!