Beantwoord

Opwaarderen prepaid lukt niet fout in console log

  • 23 March 2020
  • 7 reacties
  • 113 keer bekeken

Badge

Tijdens een poging tot opwaarderen krijg ik in het console meldingen als:

Failed to load resource: the server responded with a status of 401 ()

https://api.alphacomm.network/api/v1/brand/top-up

 

en

 

recaptcha__nl.js:516 Uncaught (in promise) Error: No reCAPTCHA clients exist.
    at Pl (recaptcha__nl.js:516)
    at Object.LM [as reset] (recaptcha__nl.js:521)
    at kpn-topup.js?id=bb473c97497bfcbac656:1
    at <anonymous>

 

Het opwaarderen lukt niet. Gaarne een oplossing.

 

Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank,

Freek

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 26 March 2020, 16:53

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

ok, @fb1966 Hoe probeer je op te waarderen? Is dat via de app of met een andere methode? Kun je je mobiele nummer en het nummer van je simkaart invullen in je Forum Profiel

Badge

Beste Bart,

Sorry helemaal vergeten te zeggen… Ik zal mijn eigen nummer invullen. Het staat los van het nummer dat ik wil opwaarderen.

https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

Dus gewoon via de website.

Geprobeerd onder Chrome en Firefox.

Met vriendelijke groet,

Freek

Reputatie 7
Badge +20

Dag @fb1966 Als je wilt dat ik specifiek naar het de aansluiting kijk heb ik toch echt het betreffende nummer en het bijbehorende simkaartnummer nodig. Lukt het wel via de app? 

Reputatie 7
Badge +20

@fb1966 Dank voor de verdere toelichting die je me gaf. Wat er aan de hand is: er is de afgelopen 6 maanden geen gebruik gemaakt van het nummer. Dan wordt het nummer in een soort van 'pauze-modus’ geplaatst en als je niets doet komt de aansluiting te vervallen. We sturen bij 5 maanden gebruik al een reminder en ook bij 6 maanden. Je gaf aan dat het kaartje in een computer zit, bij een vereniging, dus ik kan me levendig voorstellen dat je deze hebt gemist. Het is wel zaak om minimaal één keer per half jaar een uitgaande verbinding met je prepaid-nummer te maken, zodat het actief blijft. 

Om het nummer te kunnen blijven gebruiken zul je moeten opwaarderen én een uitgaande verbinding met het betreffende simkaartje tot stand moeten brengen. Dan blijft de aansluiting actief, als je dit niet doet zal het nummer komen te vervallen. Dat zal 90 dagen na de laatste berichtgeving zijn, die in jouw op geval op 12 maart was. Je hebt dus nog even. Ik hoop van harte dat je er toch op één of andere manier even langs kunt. Het is wel noodzakelijk om het nummer weer up and running te krijgen. 

Reputatie 6
Badge +6

Als er in het afgelopen 6 maanden niet is opgewaardeerd en dus in de laatste fase zit (90 dagen) dan lukt het opwaarderen via de kpn site sowieso al niet, en voor zover ik weet is dat al maanden lang zo en nog niet opgelost, wat eigenlijk bizar is maar goed…

Je kan beter een opwaardeerkaartje kopen in een supermarkt of je kan het ook online doen via bv http://opwaarderen.nl je krijgt dan een opwaardeercode direct naar je mail toegestuurd.

Badge

Dank jullie wel @Misja20 en @Bart_ .

Ik heb inderdaad even het kaartje uit de computer gehaald en via opwaarderen.nl een tegoed toegevoegd.

Werkte perfect. Hopelijk fixen ze in de toekomst die bug van die laatste 90 dagen.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @fb1966 Goed om te horen dat alles weer werkt!

Reageer