Beantwoord

opwaarderen prepaid tegoed niet bijgeschreven

  • 11 October 2020
  • 4 reacties
  • 157 keer bekeken

Badge

op 5 oktober jl heb ik 2 x 20,00 betaald voor het opwaarderen van mijn prepaid tegoed.

Er is slechts 1 x 20.00 bijgeschreven op mijn kpn tegoed . Wat kan ik ondernemen??

met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 October 2020, 15:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen, @Hendricus1, welkom! Kun je aangeven hoe jij de beide opwaarderingen hebt gedaan? Vul verder ook je forumprofiel in, dan kan ik dit hier voor je nakijken, en herstellen waar nodig.

Badge

De opwaarderingen zijn vanuit het buitenland gedaan. Omdat ik dacht dat de eerste opwaardering niet was gelukt (met mi tel nr. 06***) heb ik nogmaals opgewaardeerd met mi 00316***. Eea is binnen 5 minuten gedaan op 5 oktober om ca. 10.00 uur. Saldo staat nu iets boven 20 Euro en dat is te laag.

vriendelijke groet Hendricus

 

Admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy en toegevoegd aan profiel

Badge

Heb het forumprofiel ingevuld.  Hopenlijk is dat voldoende gedaan

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Hendricus1. Ik zie hier inderdaad dat er op 5 oktober maar 1x beltegoed is bijgeschreven. Het is wel twee keer van je rekening gegaan? Zo ja, zou je me daar een screenshot/kopie van kunnen sturen? Je krijgt een privébericht van me met een e-mailadres. Zodra ik dat dan ontvangen heb, kan ik die €20 alsnog toevoegen aan je beltegoed.