Beantwoord

Opwaardering met SMS lukt niet

  • 17 January 2021
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

Badge

Ik heb op proef een prepaid simkaart gekocht. Maar het opwaarderen via SMS naar 1299 gaat steeds niet. Ik toets plus en dat bedrag in en dan mijn pincode. Ik dacht eerst he he wat fijn weer opgeladen, maar ik krijg steeds dit bericht: Beste klant, u kunt niet meer opwaarderen via sms vanwege een mislukte incasso of een stornering. U ontvangt een aparte sms met een mogelijkheid om de openstaande betaling te voldoen. Daarna kunt u weer gebruik van maken van opwaarderen via de sms.

 

Het gekke daarvan is is dat ik genoeg saldo op mijn bankrekening heb staan. Maar de poging mislukt op een of ander manier steeds. Het kan ook zijn omdat er al eerder een € 10 was opgekomen dat het op een of ander manier niet lukt om daar boven weer een € 10 erop te krijgen. Zo'n prepaid is voor mij blijkbaar geen succes. Misschien komt het ook daar door omdat ik een sim only abonnement heb staan van de KPN? Zou automatisch opwaarderen gaan helpen ipv per SMS? Ik wil wel weten wat de eventuele oorzaak zou kunnen zijn. De aparte SMS heb ik in elk geval niet gekregen. Ik heb ook geen smartphone dus via een what's app gaat ook niet.

icon

Beste antwoord door Jesper31910 18 January 2021, 19:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Nee, dit heeft niks te maken met dat je al een sim only hebt bij kpn, dat staat er volledig los van.

KPN heeft al tijden problemen met het opwaarderen op deze manier, op de een of andere manier word het maar niet opgelost, er zijn zat topics van klagende klanten daarover op dit forum te vinden.

Automatisch opwaarderen zijn voor zover ik weet geen problemen mee.

Badge

Nee, dit heeft niks te maken met dat je al een sim only hebt bij kpn, dat staat er volledig los van.

KPN heeft al tijden problemen met het opwaarderen op deze manier, op de een of andere manier word het maar niet opgelost, er zijn zat topics van klagende klanten daarover op dit forum te vinden.

Automatisch opwaarderen zijn voor zover ik weet geen problemen mee.

 

Het was inderdaad gepruts iedere keer. Ik kon al een potje gaan mens-erger-je-nieten. Mijn Prepaidkaart moest kennelijk nog misschien geactiveerd worden en bij de eerste betaling SMS was het kennelijk niet goed verwerkt. Maar eventueel als het met SMS niet lukt dan zou het eventueel met iDeal of met een credit card wel gaan lukken en dat is bij mij wel gelukt via opwaarderen prepaidÂ