Beantwoord

Oud telefoonnummer van 06nummer krijg iemand anders aan de lijn

  • 8 August 2021
  • 11 reacties
  • 623 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb een telefoon die ik bijna niet meer gebruik Nu bel ik dit nummer op en krijg iemand anders aan de lijn Hoe kan dat ???  Alle  mensen die dit nummer hebben krijgen nu een ander aan de lijn 

Wil de KPN dit zo snel mogenlijk in orde maken Ik heb nooit een bericht gehad dat mijn nummer is veranderd of iets anders dit is echt schandalig 

e de waele

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 9 August 2021, 14:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7

Betreft het prepaid of een abonnement?

Hoe lang had je het nummer niet meer gebruikt?

Als je belt naar een ander nummer van jezelf, welk telefoonnummer wordt dan weergegeven op het scherm van de telefoon die je belt?

Reputatie 2

Goede   morgen.

Het betreft  prepaid  Het is inderdaad wel al een tijdje geleden dat wel   misschien 1 jaar zou kunnen. Maar mijn prepait kaart staat nog altijd bij  Mijn KPN   bekent dus ze weten daar zeker dat ik deze had en ook het nummer klopt ook Ikheb nooit een bericht gehad dat er iets zou veranderen anders had ik daar op gereageerd  Ik ga zelf dat nummer niet meer bellen Deze klant  heeft mij al uitgescholden door dat gedonder (buitenlander ) Ben ik weer goed mee nu 

e de waele

Reputatie 7
Badge +21

Maar wat gebeurt er als je met dit toestel belt naar een ander nummer van jezelf? Lukt dat überhaupt nog wel? Ik betwijfel het.

Een prepaid, die je langer dan 9 maanden niet actief gebruikt, wordt geblokkeerd en het nummer wordt teruggetrokken en na enige wachttijd weer toegewezen aan een ander.

Reputatie 2

En dat doen ze gewoon zonder een bericht geving  aan de klanten   ????? Terwijl mijn prepaitd kaart nog steeds bij mij MIJN KPN staat geregistreerd  Wat is dit voor een rare bedoening ga je zo met klanten om

Als je dit even vergeet (zo als ik ) ben je gelijk de klos wat een services

e de waele

Reputatie 7

Je hebt op dat nummer, als het goed is, een sms gehad met de waarschuwing dat de prepaid aansluiting zal komen te vervallen en een uitleg wat te doen om dat te voorkomen. 

Reputatie 7
Badge +21

Als je dit even vergeet (zo als ik ) ben je gelijk de klos wat een services

Je tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is maar 1 voorwaarde: je moet je prepaid 1 keer in de 6 maanden gebruiken (zelf bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen).

Een notitie in je agenda voor een belletje elke 6 maanden en het nummer blijft oneindig in je bezit.

Reputatie 2

Goed Ik heb gelijk een andere simkaart besteld bij de KPN (bij wie anders )  een prepaid simkaart  Als het goed is krijg ik daar weer een ander nummer bij toch ?? Als ik deze er in doe en aanmeld dan zal het weer goed zijn  denk ik Alleen mijn contacten nog inlichten   En elke maand even bellen dan

e de waele

Helaas een ander nummer inderdaad. 

Tip: stort de activatie een 10tje tegoed. Een keer steeds binnen 180 dagen bellen met verbinding  of sms'en houd 'm geldig.

Reputatie 2

Komt helemaal goed Peter weet jij misschien of er bij mijn oude simkaart nog verdere gegevens opstaan die ik moet overzetten IK kanop mijn telefoon daar niet van vinden samsung galaxy s3  GT-1930 

e de waele

Mss tel. nrs. op de sim opgeslagen? Verder zou ik het niet weten. 

Reputatie 7
Badge +19

Een prepaid, die je langer dan 9 maanden niet actief gebruikt, wordt geblokkeerd en het nummer wordt teruggetrokken en na enige wachttijd weer toegewezen aan een ander.

Je tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is maar 1 voorwaarde: je moet je prepaid 1 keer in de 6 maanden gebruiken (zelf bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen).