Beantwoord

Per ongeluk verkeerde bundel gekocht. Kan die weer weg?

  • 29 March 2022
  • 6 reacties
  • 118 keer bekeken

Goedemiddag,

ik heb per abuis een lage bandbreedte bundel gekocht en daarna een gewone maar de snelheid blijft bedroevend. Moderator, svp die lage snelheid bundel verwijderen. Restitutie vd aanschafprijs hoeft niet, als ik maar weer šŸ‡in plaats vanĀ šŸŒ kan werken. Ik wil hier niet 30 dgn op moeten wachten (dan verloopt de langzame bundel vanzelf).

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 4 April 2022, 11:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@JasdgĀ Goedemiddag en welkom op het KPN Forum. Ik kan me voorstellen dat de snelheid van een Onbeperkt Online bundel dan tekortschiet. Ik kan niet beloven dat ik deze kan deactiveren maar ik wil wel even voor je kijken. Kun je ter verificatie dan ook jouw simkaartnummer in het profiel vermelden? Dan kijk ik even mee.

Ā 

Gedaan!

Reputatie 7
Badge +13

@JasdgĀ Excuses voor de late reactie. Ik was een paar dagen vrij. Ik heb even gekeken en ik kan deze bundel niet verwijderen vrees ik. Je kan in de tussentijd wel gebruik van bijvoorbeeld Wifi wanneer de snelheid niet toereikend is. Ik heb helaas geen optie om de bundel eerder stop te zetten :-( .Ā 

Goedemorgen, ik gebruik deze Sim kaart in een mifi router op plekken zonder WiFi. Jouw ā€œoplossingā€ is dus niet werkbaar. Hoe gaat KPN deze product-foutĀ waar ook niet voor gewaarschuwd wordtĀ voor mij zsm herstellen? Ik stel voor dat je regelt dat ik kosteloos een nieuwe simkaart krijg incl de snelle door mij aangeschafte bundel. Kun je dit zsm regelen?

Zo nee, wie moet ik daarvoor bellen?

Ā 

mvgr jasper

Ā 

Dure oplossing Jasper. PREPAID in een mifi router.

Zelf gebruik ik via mijn mobiele telefoon de Hotspot voor andere apparaten (laptop vooral) als ik geen gebruik van wifi via vaste aansluiting heb.

De mobiel kan zelf prima over z'n eigen 4GĀ  bundelĀ  beschikken. Dat is via abonnement altijd voordeliger dan via prepaid mifi.

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb daar zelf geen optie voor Jasper vrees ik. Mocht je alternatieven telefonisch willen bespreken dan kun je altijd even bellen met 0800-0402 omdat met mijn collega's te bespreken.