Beantwoord

Pincode prepaid app vergeten

  • 25 February 2021
  • 1 reactie
  • 151 keer bekeken

Goedenavond, ik wilde graag een bundeltje voor 1 dag aanschaffen en betalenĀ uit beltegoed. Dan kom ik in het scherm om de pincode in te toetsen, maar die zou verkeerd zijn. Terwijl ik vrijwel zeker weet dat het goed moet zijn. Dus dan maar kiezen voor pincode vergeten... Daarvoor moet ik 1 cent betalen staat er, okĆ© prima, maar dan kom ik in de bankierenapp en zou er 10 euro betaald moeten worden?? Dat gaan we niet doen! Meerdere keren geprobeerd vandaag, elke keer hetzelfde.

Hoe kom ik nu achter de juiste pincode zonder 10 euro te moeten betalen? Pincode wijzigen kan ook niet want dan heb ik ook de pincode nodig.

Is er iemand die mij kan helpen?

Vr.gr. Rianne

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 27 February 2021, 12:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Rianne1402, wat raar dat je bij het wijzigen van de pincodeĀ ineens te zien krijgt dat het 10 euro kost. Dat hoort natuurlijk niet, ik zoek graag met je mee naar de oplossing.

Het lijkt geen storing te zijn, ik heb het niet vaker zien gebeuren. Daarom raad ik je aan om de Prepaid app van je telefoon te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Ik ben benieuwd of daarna alles weer goed werkt, ik hoor het graag van je.