Beantwoord

Prepaid 1 GB internet bundel via website besteld, maar niet bijgeschreven en niet ontvangen

  • 10 November 2019
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Hoi Susan

Ik heb mobile nummer toegevoegd aan Mijn Tuit  profiel . Ik heb dus via webpagina de 1 GB internet bundel  gisteravond besteld en betaald en niet gekregen.  Gisteren via chatbox met je collega contact gehad en hij zei dat het bedrag teruggestort zou worden?  Een workarround gekregen die niet echt werkte en dit maar geprobeerd.

Van armoe beltegoed opgewaardeerd dat wel via de website werkt . En via sms de bundel opnieuw besteld en ontvangen.(inmiddels ook de data gebruikt).

 

Krijg ik het geld u teruggestort?  Ik heb nog een vraag kan je 2 bundels van 1 GB bestellen die ingaan op de zelfde dag en dus voor 2 GB kan internetten? Werkt dit ook in het buitenland in de EU?

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 November 2019, 15:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Goedenavond,

 

Krijg ik nog een antwoord op mijn vragen? Ik heb nog steeds het geld niet teruggestort gekregen van de 1 GB bundel van 2 euro die via de website van jullie besteld is en betaald is met Ideal. 

 

 

Mvrgr 

@Tuit 

Anne 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Tuit, welkom! Ik zie inderdaad dat mijn collega 7,50 euro vergoed heeft. Dat is als beltegoed op jouw 06-nummer gezet. Daarnaast kan je zeker meerdere bundels per dag aanvragen.