Beantwoord

Prepaid app stuurt geen verificatie code

  • 26 October 2021
  • 5 reacties
  • 232 keer bekeken

na ingave nummer behoren wij een verificatiecode te ontvangen via sms. Vanaf 14.00 uur zien wij enkel “de code wordt aangevraagd, een moment geduld” .

Graag een oplossing

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 26 October 2021, 21:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en welkom op het forum @Prepaid app werkt niet. We kampen al de gehele dag met een storing in de Prepaid app. Excuses voor het ongemak! Onze technici zijn druk bezig met de oplossing. 

Wat is de status van dit probleem en wanneer is de verwachting dat dit is opgelost? Het lukt nog altijd niet om in te loggen zoals eerder beschreven.

 

Ik wil kunnen opwaarderen en bonustariefplan activeren. Als dat anders kan dan via de app, graag advies hoe.

Als dat anders kan dan via de app, graag advies hoe.

Aangezien mensen met een gewone gsm met prepaid ook moeten kunnen opwaarderen kan dat uiteraard anders.

Bonustariefplan kan je wijzigen via MijnKPN via de website.

Opwaarderen volgens mij ook. Maar anders i.i.g. via bon kopen bij supermarkt, tijdschriftenhandel e.d.

En via de site kan je ook opwaarderen. Met iDeal. kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm.

Bedankt PeterG

Ik kan idd via de website wijzigen naar bonus tarief. Op de website loop ik dan ook weer tegen een melding aan. Als ik opnieuw mijn producten opvraag dan staat er nog mijn oude tarief. Via de sms ontvang ik echter wel een bericht dat ik een nieuw bonus tarief heb ingesteld. De wijziging verloopt onduidelijk.

 

Dat zal dezelfde storing zijn lijkt me zo.

Heel misschien kan het wel nog telefonisch. Bel dan met je mobiel naar 1200.

Opwaarderen moet via de aangegeven mogelijkheden toch wel lukken lijkt me.