Beantwoord

Prepaid, beltegoed €7,80 kwijt na overstap op nieuwe telefoon

  • 20 February 2024
  • 16 reacties
  • 187 keer bekeken

Reputatie 1

Heb een nieuwe telefoon gekocht. Mijn oude LG mobiel prepaid beltegoed 7,80 kwijt.Dit kunnen ze toch even overboeken op mijn nieuwe telefoon. Ben een zeer tevreden klant,zie mijn problemen in het forom verslag. De problemen heeft de KPN allemaal opgelost.Door een Supermonteur uit Weesp,deze man weet alles op>> Alles in een abonnement<<Weet zeker dat U 7,80 beltegoed oude telefonie,terugstort op  mijn nieuwe beltegoed opwaardeerd,Alvast bedankt!!!Gr.Tevreden klant.

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 February 2024, 15:40

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 1

Oplossing,van een miljardenbedrijf.

Reputatie 1

Wacht, en kijk iedere dag naar mijn beltegoed/Prepaid.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Tevreden KPN klant. 

Wat heb je met de prepaid simkaart gedaan die in de oude telefoon zat?
Het prepaid tegoed is (samen met het 06-nummer) gekoppeld aan die simkaart.
Haal dus de simkaart uit het oude toestel en plaats die in de nieuwe telefoon.

Dan is alles overgezet.

Reputatie 7

Hoi @Tevreden KPN klant. het prepaid tegoed staat los van het toestel zoals Ruud al zegt. Het is gekoppeld aan het 06-nummer, als je hetzelfde 06-nummer gebruikt in het nieuwe toestel heb je het tegoed wat je nog had meegenomen. Een ander toestel heft daar geen invloed op. Heb je dat al kunnen proberen?

Je kunt ons hier ook over bellen op 0800-0402, dan kan er meegekeken worden naar je tegoed. Het kan ook zijn dat het tegoed is gebruikt, bijvoorbeeld als het nieuwe toestel iets heeft geïnstalleerd via mobiele data. Dat kan telefonisch makkelijk bekeken worden.

Reputatie 1

Heel makkelijk en opgelost.Door de Supermonteur>> Monteur uit Weesp<<,van KPN geconstateerd,dat er een storing was in ons gebied, op 13 Februari ,ongeveer om 14.20 uur.KPN reageerde meteen en storte mijn 20 euro die ik via Telekomwinkel in Heemstede had gepleegd onmiddelijk terug,via mijn kassabon,omdat er een storing was.De telefoonwinkel zei Uw oude prepaid bel tegoed 7,80 Euro moet de KPN bellen.Nog bedankt voor de snelle service via Uw medewerkster.Uw monteur ze tegen mij de 15e Februari,er is een storing Uw beltegoed is 0.Zal via Uw internetbankieren Rabobank proberen 20 euro te storten met U samen,dan ik verder,en dat is gelukt.Dus totaal beltegoed,Prepaid is nu 37,92 .Dit klopt nu.Maar die 7,80 oude bel tegoed ,van het oude toestel,even bij mijn,Prepaid beltegoed  opwaarderen.Dan moet er ongeveer 45,72 Euro zijn.Alvast bedankt voor Uw inzet.Kijk iedere dag naar mijn Prepaid beltegoed.Gr.Tevreden klant.

Reputatie 7

Heb je ons daar al over gebeld nu dan, om te kijken wat er met dat tegoed is gebeurd? Dat kan ik niet uit je bericht halen, dat is de snelste manier om dat te bekijken.

Reputatie 1

Heb gebeld na 2x 0800-0402 .Krijg je een persoon aan de lijn.Die verbond mij door naar een vrouw die erkende dat er inderdaad een storing was op de 13eFebruari,en ze onmiddelijk 20 Euro op mijn beltegoed storte.En zei ze Uw oude beltegoed 7,80 Euro moet U een klachten formulier invullen,dat heb ik niet gedaan.Dus?Dus?Dus? In afwachting?Gr.Tevreden klant

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tevreden KPN klant. ,

Heb gebeld na 2x 0800-0402 .Krijg je een persoon aan de lijn……...En zei ze Uw oude beltegoed 7,80 Euro moet U een klachten formulier invullen,dat heb ik niet gedaan.Dus?Dus?Dus? In afwachting?Gr.Tevreden klant

 Niet langer wachten! 

Maar dan alsnog het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 

Reputatie 7

Het lijkt me inderdaad verstandig om dat in te vullen @Tevreden KPN klant., je bent nu aan het wachten op iets wat je nog niet in gang hebt gezet. Dat is niet handig, dat is zonde. Als je dat invult kan het opgepakt worden.

Reputatie 1

Leuk dat communiceren op forum,en leerzaam ook nog!Vele dingen worden opgelost via het Forum platvorm.Alleen nog de uitleg van mijn oude beltegoed,op mijn oude telefoontje,met een nieuwe simkaart 4G.Overgezet op mijn nieuwe telefoon,behalve de 7,80 Euro,werd niet meegenomen naar mijn nieuwe telefoon?Gr.Tevreden klant.

Reputatie 1

In afwachting?Op het juiste antwoord?

Reputatie 7
Badge +28

@Tevreden KPN klant. Vul dan alsnog het klachtenformulier  in!  

Reputatie 5
Badge +1

U heeft een nieuwe simkaart gekocht en het beltegoed staat op Uw oude simkaart? Dat kan naar mij idee niet over gezet worden. 

Reputatie 1

Waarom?Waarom?,kan dat volgens R,niet overgezet worden?,graag duidelijke uitleg van R

Reputatie 5
Badge +1

Ik werk zelf niet bij KPN maar als ik op Google deze vraag stel kom ik er al vrij snel achter dat dit niet lijkt te kunnen. Heeft U het klachten formulier al ingevuld en opgestuurd? Misschien als U dat gedaan heeft er iets in gang gezet word en er sneller een antwoord komt van KPN. 

Reputatie 1

Heb het klachten formulier ingevuld,en wacht rustig af. Ben niet de eenigste die dat gebeurd.Bedankt!, voor de tip te Googlen.

Reageer