Beantwoord

prepaid beltegoed overzetten verschillende telefoons

  • 2 October 2020
  • 2 reacties
  • 353 keer bekeken

Goede middag,

Mijn moeder heeft nog twee oeroude telefoons liggen met prepaid beltegoed. Een van haarzelf en een van mijn vader die inmiddels overleden is. Ze belt meestal gewoon met haar huistelefoon en verbind de telefoon vaak met wifi.
Nu hadden ze ook nog een derde telefoon waarmee ze wel kan whatzappen, ook weer met een ander telefoonnummer. (alle drie bij KPN). Deze telefoon is inmiddels ook alweer ouder en nu kan ze een vrij nieuwe telefoon krijgen, maar ze wil de twee oude telefoons niet wegdoen waar nog beltegoed op staat.
Dit gesleep met meerdere mobiele telefoons is erg onhandig allemaal. Is het mogelijk om het beltegoed van beide oude telefoons over te zetten naar één en het zelfde nummer, waardoor ze alles gewoon weer via 1 telefoon kan doen?

icon

Beste antwoord door Bart_ 6 October 2020, 12:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @SeilennaN Welkom op het KPN Forum en goed dat je deze vraag stelt. Ik vind het best een logisch verzoek, maar het is niet uitvoerbaar. We kunnen beltegoed niet overzetten van de ene op de andere simkaart. Er zit dus niets anders op dan het tegoed van de verschillende simkaartjes op te gebruiken en dan het simkaartje te behouden met het telefoonnummer dat haar het beste bevalt. 

Wat balen. Maar bedankt voor uw reactie.

Reageer