Beantwoord

Prepaid buitenland, verificatie code ontvangen lukt niet

  • 1 August 2021
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Hey!

Ik zit momenteel op Curaçao en ik kreeg eergisteren dit sms-je binnen:

“Beste klant, over 2 dagen zetten we uw mobiele nummer over naar KPN Prepaid. Groet, KPN”

In Nederland heb ik de ‘KPN PREPAID’ app gedownload; echter werkt dit niet optimaal ;) Het lukt niet om een verificatie code te ontvangen (na het invullen van mijn mobiele nummer). Ik heb mijn mobiele nummer op allerlei manieren ingevuld, zonder resultaat! 

Iemand hier wel eens hetzelfde probleem gehad? 
 

Dank alvast voor tips! 

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 3 August 2021, 14:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Prissy, welkom! Het kan zijn dat je nog te vroeg was met het aanvragen van een verificatiecode voor de KPN Prepaid app. Deze werkt namelijk alleen voor KPN Prepaid. Is het inmiddels al wel gelukt om de Prepaid app in gebruik te nemen?

Het is inmiddels gelukt, top!