Beantwoord

Prepaid bundels werken niet en matig

  • 15 May 2020
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Beste,

Ik had eerst een prepaid bundel onbeperkt online. Totdat vanaf gisteren opeens het mobiele internet niet meer werkte. Ik had wel verbinding, maar kreeg niks binnen of kon niks sturen. De bundel was nog lang niet op.

Vandaag maar een nieuwe bundel gekocht van 1 GB, nu werkt het mobiele internet wel weer maar met max H+ verbinding. Nu heb ik dus voor 1 maand 2 verschillende bundels gekocht.. van de 1 GB bundel heb ik ook geen bericht gehad dat die aanstaat. Welke bundel staat nu aan en waarom moet ik dubbel betalen voordat het werkt?

icon

Beste antwoord door Natasja 20 May 2020, 11:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @shanna10. Welkom hier op het Forum. Dat is wel balen. Je geeft aan dat het eerst wel werkte. Werkte het op een specifieke locatie niet of op meerdere locaties? Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad hierover en is het opgelost? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je het me dan laten weten en je profiel aanvullen met je 06-nummer? Dan help ik je graag verder.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @shanna10. Gezien je niet meer hebt gereageerd, ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost. Laat het gerust weten als je nog wel ergens hulp bij nodig hebt.

Reageer