Beantwoord

Prepaid doet het niet meer

  • 15 June 2020
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik heb meer dan 6 maanden niet gebeld met mijn nummer maar volgens mij korter dan 9 maanden gelden. Mijn nummer is geblokkeerd en ik heb nu mijn tegoed opgewaardeerd via iDeal. Ik kan nu echter nog steeds niet bellen. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 June 2020, 09:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Carla Ssss, welkom! Op het moment dat je opwaardeert binnen deze 9 maanden, dan zou je inderdaad weer moeten kunnen bellen. Staat het tegoed er ook daadwerkelijk op? Wil je je 06-nummer in je forumprofiel zetten? Ik kijk graag met je mee. 

Reputatie 7
Badge +21

De ervaring hier op het forum is dat in de geblokkeerde periode online opwaarderen vaak niet (goed) werkt. Het beste is dan een opwaardeer kaartje/tegoed in de supermarkt kopen. 

Marcia,

Ik heb mijn nummer in mijn profiel gezet.

Groeten, Carla

Hoi @Carla Ssss .  Slecht nieuws. Deze prepaid is permanent beëindigd. Die kan ik met geen mogelijkheid terughalen.

We hebben nog even naar de opwaardering gekeken. Als het goed is, is dat terug gestort. Kun jij dat controleren op je bankrekening?

Marcia,

Jammer dat het nummer niet meer van mij is.

Geld is inderdaad teruggestort.

Marcia,

Jammer dat het nummer niet meer van mij is.

Geld is inderdaad teruggestort.

Zonde, zeker als je het nummer al lang gebruikte. Helaas kan ik het niet terugdraaien :-(