Beantwoord

Prepaid groot bedrag voor klein telefoongesprek

  • 30 May 2020
  • 4 reacties
  • 148 keer bekeken

Met mijn prepaid telefoon (zonder internet) heeft er op 28 mei 2020 een telefoongesprek plaatsgevonden. Tot zover klopt het nog. Dit gesprek heeft maar 1 minuut geduurd maar in mijn overzicht staat dat dit gesprek 6 minuten heeft geduurd. Zou ook nog kunnen, misschien in de tijd vergist. Alleen wordt er voor dit gesprek 30 euro van mijn beltegoed afgehaald, hoe kan dit? Want voor zowel 1 minuut als 6 minuten lijkt mij dit erg veel.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 June 2020, 22:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Naar wat voor nummer was dat gesprek?

En weet je zeker dat je 30 euro aan dat gesprek is verbruikt?

Als je namelijk naar een normale nederlandse 06nr of vaste lijn hebt gebeld kan zo een kort gesprek je nooit 30 euro hebben gekost.

 

Overigens 1 tip: Zet je tarief plan op het KPN Bonus tarief, je krijgt dan voor elke opwaardering gratis beltegoed, wat het bellen net weer wat goedkoper maakt, zie link voor meer info:  https://www.kpn.com/service/mobiel/prepaid-opwaarderen/bonustariefplan.htm

Ja er is 30 euro afgeschreven, het beltegoed was namelijk ook opeens terug. Ik had dit vorige week nog opgewaardeerd.

Het nummer was een kennis maar wat het vreemde daarvan was, dat het gebelde nummer staat vermeld met 4 sterretjes op het eind? Dit nummer staat nog een keer lijst (2 april 2020) in maar dan voor 0,89 euro, 1.47 minuten gebeld, dus dat lijkt meer te kloppen.

Bedankt voor de tip!

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Mariska, welkom op het forum. 

â‚Ĵ 30.- voor 6 minuten lijkt mij ook vrij veel. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? :relaxed:

Reputatie 7
Badge +24

Mariska, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â