Beantwoord

prepaid kaart niet ontvangen

  • 15 August 2020
  • 6 reacties
  • 89 keer bekeken

Hallo,

ik heb een aantal weken geleden een prepaid kaart besteld maar die is nooit aangekomen en er is betaald.

 

Bestelnummer: ***
Besteldatum: 28-07-2020

 

Groeten Mechiel 

 

Admin: nummer verbogen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 August 2020, 17:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mechiel_ ,

Heb je hier al gekeken: Bekijk de status van je bestelling bij KPN  ? 

 

Hallo,

Er staat dat de persoonlijke omgeving nog niet online is 

Reputatie 7
Badge +28

Duidelijk is dat het is misgegaan met jouw bestelling. 
 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en zo mogelijk klantnummer, dan kan een moderator verder onderzoek doen. 
 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Mechiel_, welkom op het forum! Een prepaidkaart komt met de gewone post (in een envelop) en is over het algemeen binnen twee dagen afgeleverd.   

De foutmelding die je kreeg bij de bestelstatusomgeving kan betekenen dat de order is uitgevallen. Het kan ook betekenen dat je het verkeerde ordernummer invult. Alleen ik kan je bestelling ook niet direct terugvinden. Dus ik vermoed wel een probleemje hier. Ik ga er achteraan en komt hier morgen bij je op terug.

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb de order nog niet boven water kunnen krijgen, Mechiel. Dus ik heb het uitgezet bij de back office, ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug.

Reputatie 7
Badge +30

@Mechiel_, ik heb terugkoppeling gekregen van de back office. De bestelling is geannuleerd, waarom precies is niet helemaal duidelijk. De collega heeft vandaag ook de terugbetaling van de kosten in orde gemaakt, dus die krijg je z.s.m. weer terug. Je kunt dan, als je nog prepaid wilt, het beste een nieuwe bestelling plaatsen.