Beantwoord

Prepaid kaart niet ontvangen, ruim week geleden besteld

  • 7 July 2022
  • 12 reacties
  • 62 keer bekeken

Heb 27-6 een 2  Prepaid kaart besteld 1 ontvangen en de andere niet. Mijn zoontje is het wachten zat. Zijn tweelingbroertje heeft wel en hij jou niet

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 14 July 2022, 16:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Wat flauw zeg @Dianne1978, als je ze beide tegelijk hebt besteld, lijkt er iets mis gegaan te zijn als je maar 1 daarvan ontvangen hebt 🙁

Op welke manier heb je ze besteld en betaald?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook je volledige IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. Daarmee kan ik de betaling op laten zoeken, mocht je bestelling verder niet terug te vinden zijn!

Ik heb ze online besteld en betaald via ideal. Ik heb mijn gegevens gevuld 

Hoi @Dianne1978 

misschien even je banknummer in je profiel zetten.
Openbaar forum. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb ze online besteld en betaald via ideal. Ik heb mijn gegevens gevuld 

Bedankt!

Zou je ook nog je IBAN in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld willen zetten in je profiel? Dan kan ik er mee aan de slag!

Gedaan 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat er vandaag wel een 2e Prepaid aansluiting actief is geworden @Dianne1978, heb je nog weer een nieuwe bestelling geplaatst? Of is dit dezelfde bestelling die eindelijk goed doorgelopen is? 🙂

Ik heb een andere besteld zodat mijn zoontje eindelijk zijn telefoon kan gebruiken. 

Reputatie 7
Badge +20

Ok duidelijk, gelukkig maar dat het met die bestelling wél direct goed is gegaan!

Ik stuur je even een privébericht met een aanvullende vraag over de eerdere bestelling.

Reputatie 7
Badge +20

De ene bestelling is door een onbekende fout geannuleerd en vervolgens ergens blijven hangen, waardoor je niet direct je aankoopbedrag terug hebt gekregen @Dianne1978.

Dit is nu handmatig alsnog in orde gemaakt, je zult het aankoopbedrag uiterlijk volgende week weer van ons terug ontvangen!

Reputatie 7
Badge +20

Heb je het bedrag inmiddels terug ontvangen @Dianne1978? Ik hoor graag nog even van je of het nu in orde is 🙂

Ik heb het net na gekeken en is inderdaad terug gestort

 

Dank je wel 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Op top, bedankt dat je het nog even bevestigd 😊