prepaid kaart werkt niet in het buitenland

  • 9 July 2021
  • 4 reacties
  • 486 keer bekeken

Beste, 

Ik heb een prepaid kaart meegenomen naar het buitenland aangezien die door de nieuwe roaming kosten toch niet meer kost dan een locale. 

Echter kom ik tot de vaststelling dat deze niet werkt, telefoon geeft aan netwerkverbinding te hebben en wanneer ik bel krijg ik een nederlandse stem te horen die me zegt dat het nummer dat ik wil bellen niet bereikbaar is, weerwidget app heeft ook connectie en zie reeds een klein verbruik mobiele gegevens maar surfen op 4g lukt dan weer niet.

Kunnen jullie dit eens nakijken a.u.b? mijn simkaartgegevens staan in mijn profiel. 

 

Bij voorbaat dankt,

Niekes


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @niekes , is dat een ‘bestaande’ prepaid kaart of een nieuw aangeschafte prepaid, die je ongebruikt meegenomen hebt naar het buitenland? Een prepaid moet namelijk op het KPN netwerk in Nederland worden geactiveerd, in het buitenland werkt activeren niet.

Hoi RBxx, 

 

Het is een nieuw aangeschafte kaart, dat wist ik niet dat het enkel op het kpn netwerk ging.

Kunnen jullie de kaart activeren of moet ik echt wachten tot ik terug in Nederland ben en hier een andere aanschaffen? 

Mvg,

Niekes

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @niekes  heb je zowel het 06-nummer als het simkaartnummer in jouw forum profiel gezet? Gebruik zo nodig het veld "Persoonlijke opmerkingen".

Ik ben gewoon forumlid en klant net zoals jij, maar ik zal kijken of ik een KPN moderator kan bereiken.

Hoi RBxx,

 

Ja ik heb beide gegevens in mijn profiel gezet, bedankt voor de tip en de hulp. 

mvg,

Niekes