Beantwoord

Prepaid met nummerbehoud activeren in het buitenland

  • 20 September 2023
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Hoi, ik heb een vraagje. Ik ga binnekort op doorreis maar wil mijn nummer behouden door een prepaid kaart aan te schaffen ipv mijn abonnement te houden.
Kan ik nu een prepaid kaart aanschaffen en nog een paar weken met mijn huidige abonnement verder en de prepaid kaart activeren met nummerbehoud vanuit een ander EU land? Of moet ik dit vanuit NL doen en nu al overstappen?

Ik zou namelijk graag nog even met mijn abonnement doen zolang ik in de EU ben en daarna overstappen op prepaid indien mogelijk.

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 September 2023, 19:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @MerelCh ,

Je hoeft helemaal geen nieuwe kaart voor prepaid. Je kunt jouw huidige simkaart behouden.

Wil je een abonnement om laten zetten naar Prepaid dan is dat geen volledige opzegging en zal dat geregeld moeten worden via contact met de klantenservice. De klantenservice is bereikbaar op het telefoonnummer 0800-0402. Ik zou dat nu al regelen voor als je over een paar weken verder wilt als prepaidklant. Je zit sowieso met een opzegtermijn van één maand voor jouw abonnement.

Kortom : Regel het morgen vanaf 8.00 met 0800-0402.

Duidelijk, hartstikke bedankt!