Beantwoord

Prepaid niet bijgeschreven op mijn kpn account.

  • 3 April 2021
  • 11 reacties
  • 97 keer bekeken

Hallo,

Ik heb vanochtend  8,99  opgewaardeerd voor mijn prepaid. Het bedrag is van mijn rekening afgeschreven maar is niet bijgeschreven op mijn kpn account. 
Hoe nu verder?

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 April 2021, 10:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dr1234 ,

Heb je al een keer jouw telefoon opnieuw opgestart ? (uitdoen en weer opnieuw aandoen?) En zit jouw simkaartje goed bevestigd? 

 

  

Heb helaas hetzelfde. Gisteren 8,99 afgeschreven voor bundel en deze is nog steeds niet geactiveerd. Kreeg een korte "oeps" melding, maar ben wel mijn geld kwijt. In mijn kpn staat de bundel ook niet, dus heeft niets met toestel te maken.

Geprobeerd om telefonisch contact te krijgen maar kom er niet doorheen. Dus heb dezelde vraag "Wat nu? “. 

Blijkbaar een storing. 
ben benieuwd hoe nu verder? Ik durf eigenlijk niet opnieuw geld bij te storten,…. straks is het een bodemloze put.

Ja precies, daar ben ik ook bang voor.

Zou fijn zijn als iemand van KPN een reactie geeft. 

Mag ook na de paasdagen:-)

Mijn bundel is vandaag alsnog geactiveerd! Hoop de jouwe ook Dr1234. 

Mijn bundel is ook geactiveerd én €8,99 retour!

Mijn dank is groots.

 

Had ik nog niet door maar inderdaad ook 8,99 gekregen. Top👍 Goede service van KPN

:trophy:

Reputatie 7
Badge +17

Daar ben ik hoor. Later dan gepland! Fijn dat het voor jullie is opgelost @Dr1234 en @KB63! Mochten jullie in de toekomst weer ergens tegenaan lopen, dan weten jullie ons te vinden:blush:

Thanks Lisa, fijne dag verder.