Beantwoord

Prepaid nummer dat nog niet heruitgegeven is, heractiveren

  • 3 January 2023
  • 1 reactie
  • 66 keer bekeken

Ik heb een prepaid simkaart van mijn moeder van 93 jaar die recentelijk (14 dagen geleden) op 15 december 2022 is vervallen omdat er niet tijdig is opgewaardeerd.. Ik lees op internet dat als het nummer nog niet uitgegeven is dat het in een aantal gevallen mogelijk is de simkaart weer te activeren. Zou u dat kunnen doen. Het nummer is 06 - ** ** ** ** van AH prepaid.

Admin: afgesplitst van originele topic

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 9 January 2023, 07:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @John van der Wolf, welkom bij ons op het forum. Ik kan me voorstellen dat het voor jouw moeder fijn is om hetzelfde nummer te houden, ook voor iedereen die haar probeert te bereiken. AH Mobiel is voor ons niet inzichtelijk, wij kunnen alleen KPN mobiele prepaid en abonnementen zien. Voor KPN Mobiel is het in ieder geval niet mogelijk om een vervallen nummer terug te krijgen. 

Voor AH Mobiel is dat vermoedelijk hetzelfde, maar doordat ik dat niet in kan zien kan ik dat niet beantwoorden. AH Mobiel heeft een eigen helpdesk, je kunt het daar proberen: AH Mobiel.