Beantwoord

Prepaid nummerbehoud van hema naar kpn

  • 13 April 2021
  • 16 reacties
  • 1424 keer bekeken

ik verhuis van hema naar kpn prepaid maar het lukt mij maar niet het oude nummer mee te verhuizen. wie heeft de juiste raad en hulp voor mij ?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 19 April 2021, 08:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Waar gaat het precies mis?

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @beller1946, waar loop je precies tegenaan bij de overstap? nummerbehoud bij Prepaid en hoe dat werkt wordt op onze website uitgelegd. 

Of je nou overstapt vanaf een mobiel abonnement of vanaf een andere Prepaid SIM-kaart, zorg altijd dat je een KPN Prepaid pakket hebt gekocht én geactiveerd voordat je nummerbehoud aanvraagt.

Ga vervolgens naar een KPN winkel bij jou in de buurt of bel naar de klantenservice. Wij regelen de rest.

 

Bel naar de klantenservice, fijn dat het nummer er meteen bij staat! Half uur zoeken en geen nummer te vinden, waarom toch worden dit soort dingen zo gemaakt: ontmoedigings beleid?

Bij mij hetzelfde verhaal; ik stap ook over van HEMA prepaid naar KPN prepaid.

Twee keer gebeld met de klantenservice om het nummerbehoud te regelen. De beloofde sms komt bij mij niet binnen, dus zou het op een andere manier worden omgezet. Tot op heden zonder resultaat..…

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Als je het klantnummer doorgeeft aan de klantenservice kan het ook worden geregeld in plaats van via de sms.

Hier idem. Helaas geen klant nummer van de Hema. Wel een sms gekregen , maar geen beltegoed meer dus akkoord geven voor nummer behoud gaat niet.

Niemand dè oplossing ? (Zonder beltegoed en klant nr Hema )

Reputatie 7
Badge +19

Via de klantenservice kan men het eventueel ook via het simkaartnummer van je huidige simkaart. Dus als je dat aan hen doorgeeft kunnen ze het ook direct in gang laten zetten. 

We hebben een nieuwe poging gedaan bij de Kpn klantenservice. Deze keer leek het inderdaad goed te komen, maar na een paar dagen toch weer een sms dat het overstap verzoek niet afgehandeld kan worden.

we zouden contact op moeten nemen met de klantenservice van de Hema. 
We geven het op! 

We hebben nu het nummer van KPN in gebruik. Volgens mij krijgt niemand het voor elkaar en is het gewoon een actie van kpn geweest om zo ineens een hele hoop nieuwe klanten te werven. 
En de nieuwe klanten gelijk van het kastje naar de muur te sturen. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat dus ook. Helaas! 

Ik ben voor onbepaalde tijd in het buitenland en kan moeilijk klantenservice bellen. Is er een alternatieve mogelijkheid dat te regelen? Ik heb een prepaid simcard van KPN.

Hallo @Unsmiley , de klantenservice is vanuit het buitenland bereikbaar onder nummer +31612001200

Na veel gedoe heb ik het begrepen. Ik heb nu klantennummer van Hema gekregen. Daarvoor heb ik Hema klantenservice gebeld. Met de klantennummer kan KPN mijn nummerbehoud instellen. Hiermee een oproep aan KPN dat te regelen.

Reputatie 7
Badge +19

Na veel gedoe heb ik het begrepen. Ik heb nu klantennummer van Hema gekregen. Daarvoor heb ik Hema klantenservice gebeld. Met de klantennummer kan KPN mijn nummerbehoud instellen. Hiermee een oproep aan KPN dat te regelen.

Dat klantnummer kun je doorgeven via de klantenservice. Mijn collega's zijn bereikbaar via het telefoonnummer 0800-0402. . Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten

Reputatie 5
Badge +4

Het klantnummer van Hema is je telefoonnnummer maar dan zonder 06.

Dus telefoonnummer 0612345678, dan is het klantnummer 12345678. 

@JRe: dat klopt niet.

 

Het is eindelijk gelukt, wat een gedoe zeg! Met gelukt bedoel ik, ik heb bevestiging ontvangen dat de overstap gaat plaatsvinden.

Te vroeg gejuigd. Ik heb een email ontvangen, dat de umstelling gelukt is. Dat ik dan een sms krijg ter bevestiging. Sms heb ik niet gekregen. Ik kan nu met beide simcards niet bellen... Iemand van KPN die helpen kan?