Beantwoord

Prepaid opwaarderen in smartwatch

  • 20 December 2020
  • 1 reactie
  • 978 keer bekeken

Hallo allemaal

De smartwatch van mijn zoontje heeft prepaid omdat ie het af en toe gebruikt. Nu wil ik het opwaarderen. Alleen voor opwaarderen wordt er een sms gestuurd. Hoe moet ik nu opwaarderen? Sms naar de kinderwatch wordt niet ontvangen.  Ik waardeer 2 keer per jaar op. Dus een bundel aanschaffen heeft geen zin. 

Groet. 

icon

Beste antwoord door Misja20 20 December 2020, 18:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hallo allemaal

De smartwatch van mijn zoontje heeft prepaid omdat ie het af en toe gebruikt. Nu wil ik het opwaarderen. Alleen voor opwaarderen wordt er een sms gestuurd. Hoe moet ik nu opwaarderen? Sms naar de kinderwatch wordt niet ontvangen.  Ik waardeer 2 keer per jaar op. Dus een bundel aanschaffen heeft geen zin. 

Groet. 


Opwaarderen kan je via: https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm voer het nummer wat je wilt opwaarderen in en klaar.

Je kan trouwens ook op je eigen smartphone de KPN Prepaid app installeren, dan kan je ook makkelijker opwaarderen, het beltegoed controleren, eventuele bundels aan doen.

Om die app te gebruiken moet de simkaart wel even in een toestel gedaan te worden, om je 1 malig het nummer moet bevestigen en dat gaat via een smsje.