Beantwoord

Prepaid opwaarderen via KPN website lukt niet

  • 23 August 2021
  • 4 reacties
  • 228 keer bekeken

 

Het is echt heel vervelend dat je nu bijna geen smsjes meer krijgt dat je bundel op is. Vroeger ging dit namelijk feiloos.

Maar ze zijn duidelijk met een soort ontmoedigingsbeleid bezig om iedereen aan abonnementen te krijgen of de app te installeren. Tarieven omhoog. Onbetrouwbare smsjes.Het opwaarderen wordt ook steeds moeilijker gemaakt, kon vroeger nog met een smsje maar nu niet meer. Nu doet zelfs de website het niet meer om op te waarderen. Moet ik straks codes gaan kopen.... het is dat het overstappen naar een andere provider best ingewikkeld is anders was ik al lang overgestapt.

*Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Misja20 24 August 2021, 10:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Het is echt heel vervelend dat je nu bijna geen smsjes meer krijgt dat je bundel op is. Vroeger ging dit namelijk feiloos.

Maar ze zijn duidelijk met een soort ontmoedigingsbeleid bezig om iedereen aan abonnementen te krijgen of de app te installeren. Tarieven omhoog. Onbetrouwbare smsjes.Het opwaarderen wordt ook steeds moeilijker gemaakt, kon vroeger nog met een smsje maar nu niet meer. Nu doet zelfs de website het niet meer om op te waarderen. Moet ik straks codes gaan kopen.... het is dat het overstappen naar een andere provider best ingewikkeld is anders was ik al lang overgestapt.


Opwaarderen via sms zijn inderdaad al tijden problemen mee, maar opwaarderen via de site werkt toch gewoon: https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm of niet?

Tarieven zijn toch ook niet verhoogt? alleen volgens mij de 100mb bundel met 1 euro. De tarieven voor het bellen per minuut, smsjes en internet per mb zijn verlaagt.

Het kan zijn dat je nog wel op het oude tariefplan zit, dat moet je dan overlaten zetten naar de nieuwe tarief plan, voor de bundel tarieven maakt dat overigens niet uit.

Je hebt trouwens wel een punt hoor, dat KPN erg aan het pushen is om prepaid klanten aan abonnementen te krijgen, tot vervelend aan toe zelfs!

 

Niet zo'n duidelijke foto maar hij loopt "vast" als ik op afrekenen klik. Inmiddels geprobeerd op meerdere browsers op verschillende telefoons en met firefox en edge. Met edge zag ik overigens helemaal niets, gewoon een lege pagina. Met firefox kon ik wel mn bundel kiezen en mn nummer invullen.

 

Reputatie 6
Badge +6

 

Niet zo'n duidelijke foto maar hij loopt "vast" als ik op afrekenen klik. Inmiddels geprobeerd op meerdere browsers op verschillende telefoons en met firefox en edge. Met edge zag ik overigens helemaal niets, gewoon een lege pagina. Met firefox kon ik wel mn bundel kiezen en mn nummer invullen.

 


Je hebt inderdaad gelijk, daar loopt het inderdaad vast.

Maar als je een normale opwaardering doet, dan loopt het niet vast. Wat je dus kan doen is gewoon 10 euro opwaarderen, en vervolgens koop je de bundel die je wilt vanuit je beltegoed saldo.

 

Op deze pagina kan je de bundel codes vinden: https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm

 

Dus als je bv de 1 GB bundel wilt, zorg er voor dat je tien euro op je simkaart hebt staan, vervolgens toets je op je toestel Bel *147#  en afsluiten met de groene beltoets, dan heb je ook de 1GB bundel!

In iedergeval kan je het voor nu zo doen, totdat KPN het probleem heeft opgelost.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @ErwinBB en @Misja20, het online opwaarderen loopt niet soepel lees ik. Op de ene manier wel, op de andere niet. Kunnen jullie me precies vertellen via welke stappen het vastloopt? En maakt het nog verschil als je dat via een andere browser probeert, zoals Google Chrome of Mozilla Firefox?

@ErwinBB Ben je daarnaast voor nu verder gekomen met de tip van Misja en is het via de andere weg gelukt om op te waarderen?