Beantwoord

Prepaid opwaarderen voor dochter

  • 29 September 2020
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

omdat ik de financiën beheer van mijn verstandelijk beperkte dochter , moet ik haar tel. op mijn tel. opwaarderen…..HOE DOE IK DIT? 

heel jammer dat ik niet even iemand tel. kan spreken!!!

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

icon

Beste antwoord door Misja20 29 September 2020, 10:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

omdat ik de financiën beheer van mijn verstandelijk beperkte dochter , moet ik haar tel. op mijn tel. opwaarderen…..HOE DOE IK DIT? 

heel jammer dat ik niet even iemand tel. kan spreken!!!

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 


Je kan haar telefoon nummer via de volgende link opwaarderen: https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm Bij het vakje waar het nummer word gevraagd, dus niet je eigen nummer invoeren, maar dat van je dochter, dan komt het helemaal goed.

(let op, bij sommige browsers word de pagina niet goed geladen, waar door een deel van de pagina niet zichtbaar is, met Google Chrome browser werkt de pagina wel)

Andere optie is om via een fysieke opwaardeerbonnetje, die je bij elke supermarkt en kpn winkel kan kopen op te waarderen, maar dan moet je wel het toestel van je dochter in handen hebben.

Tipje: Als dit iets is wat vaker gaat voorkomen, kan het een idee zijn om de KPN Prepaid app te installeren op jou telefoon, bij het aanmelden word er wel eenmalig een verificatie sms gestuurd,  die kan je dochter dan aan jou doorgeven, eenmaal dat gedaan kan je daarvia ook haar telefoon opwaarderen, controleren hoeveel beltegoed er nog over is en eventuele bundels activeren.

Via een opwaardeer site als bv https://opwaarderen.nl/

Nummer van je dochters telefoon opgeven en dan afrekenen.

Haar telefoon wordt dan opgewaardeerd.

Of een opwaardeerkaart in de winkel kopen en even haar telefoon lenen om op te waarderen

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Eefje K en welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt en ik zie dat je al flink wat tips hebt ontvangen. 🙂 Is het hiermee gelukt om de prepaid aansluiting van je dochter op te waarderen?

Reageer