Beantwoord

Prepaid sim in alarminstallatie werkt niet

  • 31 October 2020
  • 5 reacties
  • 385 keer bekeken

Net een gsm alarminstallatie in China en een Kpn prepaid sim kaart gekocht.

Volgens de beschrijving zou ik met mijn mobiele telefoon in de alarminstallatie komen, maar ik krijg alleen de voicemail van de prepaid.

De verkoper zegt dat ik moet controleren of de simkaart 2G ondersteund.

Dat is mijn vraag.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 3 November 2020, 09:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @wat een onzin, welkom! Heb je een alarminstallatie uit China laten leveren of ben je nu in China? Het zou inderdaad gewoon moeten werken met een Prepaid kaart van KPN. Wil je het 06-nummer en simkaartnummer van het nummer in jouw profiel zetten? Dat mag onder ‘persoonlijke opmerkingen’ of ‘klantnummer mobiel'. Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik er met je naar. 

Gedaan.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik heb aan onze kant een APN instelling gewijzigd. Wil je eens kijken of het nu werkt? Mocht dat niet zo zijn, is het misschien een idee om eens op te waarderen. Ik zie namelijk wel het initiële tegoed van 2,50 euro, maar dat is niet heel veel natuurlijk. 

 

Let op: In december 2025 stopt het 2G netwerk bij KPN

Meer informatie hierover kun je vinden in het onderstaande topic:

Je eerste actie heeft het probleem opgelost, want ik kom nu met mijn andere mobiel in het alarmsysteem.

Verder heb ik het gratis tegoed van 7,50 aangevraagd, maar als ik Saldo naar 1266 sms, krijg ik een bericht  dat het tegoed 0,00 is. Ik heb een Kpn account, Kpn ID, gekoppeld enz, ook de volgende dag geprobeerd, 0,00.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @wat een onzin, top dat het gelukt is Ik zie dat het registreren ook gelukt is en dat je het tegoed op 4 november ook hebt ontvangen. Als je *107# ‘belt’, dan zou je in je scherm moeten zien dat je inderdaad dit tegoed hebt ontvangen.Â