Beantwoord

Prepaid simkaart activeren, het lukt me zelf niet omdat ik op een plek ben zonder goed bereik

  • 15 February 2022
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Badge

Hallo,

Ik heb een vakantiehuisje bij de nederlandse duitse grens. Hier is zo goed als nooit een goede kpn ontvangst in dit buitengebied. 

Ik kan dus zelf niet activeren. 

Ik heb in het forum gezien dat jullie dit ook voor prepaid kaarten kunnen doen, 

Gaarne daarom uw hulp hierbij. 

Het gsm nummer en de het simkaart nummer heb ik in mijn profiel geplaatst. 

Ik hoop dat jullie willen helpen met het activeren

gr. Torsten

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 15 February 2022, 17:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Te Cora,

Als ik jouw nummer bekijk, zie ik daar je simkaart goed actief staan. Er valt voor mij dus niets te activeren :wink:

Merk je dit inmiddels zelf ook of werkt het nog niet bij jou? Je zou in ieder geval je toestel even kunne herstarten, dat doet vaak wonderen!

 

Badge

Ik heb alles gedaan, maar als ik mijn tegoed via *107# opvraag, krijg ik de melding: beste klant, het opgevraagde tegoed in niet aanwezig,. Groet KPN.

Dus de € 2,50 en ook de € 7,50 is niet bijgeboekt na registatie. Dus kan ik ook niet sms en bellen. 

groetjes torsten

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah ok! Dat je geen tegoed hebt, staat verder los van het activeren van je simkaart, zo lang je simkaart niet geactiveerd is krijg je niet eens de mogelijkheid om je tegoed op te vragen. Hij doet het dan helemaal niet :wink:

Ik zie dat je wel €2,50 aan beltegoed hebt gehad, maar dat dit op is verbruikt door te internetten op 13-02-2022 om 21:25:52. De €7,50 bonustegoed zie ik niet terug, dat heeft er zo te zien helemaal nog niet op gestaan. Je hebt je al wel aangemeld voor het extra tegoed?

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat het tegoed succesvol toe is gekend inmiddels, top dat het nu gelukt is :blush: