Beantwoord

Prepaid simkaart activeren in het buitenland (EU)

  • 8 August 2020
  • 9 reacties
  • 235 keer bekeken

Goedemiddag,

Kan iemand me helpen met het activeren van de prepaid simkaart? Nu ben ik in het buitenland dus ik kan het niet doen door het bellen. Het mobielnummer staat op mijn profiel.

Alvast bedankt,

Andrey

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart_ 11 August 2020, 10:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @AYagafarov , activeren gaat het vlotst door een keer met iemand te bellen of te sms’en.

 

Hallo @JanD, dank je wel voor je anwoord. Nu ben ik in het buitenland en het werkt niet om door het bellen of het sms’en een prepaid simkaart te activeren. Daarom vraag ik hier.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @AYagafarov Daar kan ik je dan mee helpen. Wil je je telefoonnummer en het nummer van je simkaart in je Forum Profiel zetten? Dan regel ik het. 

Hallo @Bart_ , ik heb mijn gegevens ingevuld. Dank je wel!

Reputatie 7
Badge +20

Ha @AYagafarov Dank! Nu zie ik dat je twee keer je mobiele nummer hebt ingevuld. Kun je ook het simkaartnummer invullen? Die heb ik wel echt nodig. :)

Sorry @Bart_ , het simkaartnummer heb ik ook ingevuld. Dank je well!

Reputatie 7
Badge +20

Yes, dank je @AYagafarov Ik heb 'm geactiveerd! Misschien is het nodig om je toestel even uit en aan te zetten. 

Beste @Bart_ 

Kun je alsjeblieft mijn pre-paid sim kaart ook activeren? Ik heb mn SIM en TEL nr in het  “Klantnummer (mobiel)  (Privé)” ingevuld.

Merci!

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @MustafaCan Voor elkaar!